linemus skriver:
Øv, hvor er det træls, at du skal døje med ryggen, nu hvor du lige er startet i job. Er du ellers glad for det? Hvad gør du så med opgaven?
Vi skal ingensteder i ferien. Pengene er små og huset SKAL males i år, så det bruger vi noget tid og monetos på
Ellers skal vi i Fårup Sommerland en million gange, og måske nogle andre småture, hvis vi får råd. Og så skal vi bare dase i haven og på stranden og lege på legepladser (eller måske har jeg fået job og skal på arbejde hver dag...).
Jamen, det lyder da også fedt med nogle ture til Fårup, og I bor jo tæt på vand, så der skulle da også være nogle gratis oplevelser.

Vi trænger også til at få malet noget udhæng og vinduer, det må bare blive senere.
Jamen, jobbet er super, dog er der en lille mongol som bare er PISSE stædig, GIGA endda.
Ellers trisser vi rundt og hygger med lidt fodbold, tv og vasker lidt tøj og sårn.
Igår fik vi grillmad udefra, nam nam.

Opgaven...??? Jamen, har skrevet lidt idag, er nået til det punkt at jeg må gøre det så godt som omstændighederne nu tillader, med job, 2 små børn, en mand der arbejder meget, KAN det ikke lade sig gøre at aflevere dne perfekte opgave.
Det er ligesom at presset er lidt mindre nu, hvor jeg HAR job.
Vil selvfølgelig gerne have en go karakter, for min egen samvittigheds skyld, men mindstemålet e rbare at bestå.
Har du søgt mange jobs?
Anmeld