Det virkelige liv.... Og spørgsmål om ferie...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

578 visninger
10 svar
0 synes godt om
25. maj 2009

Rasmine

Så er jeg kommet godt igang med job, det kører på skinner.
Jeg går stadig til kiropraktor med ryggen, og skal afsted igen idag og sidste gang på onsdag.
Min bch.opgave får jeg ikke lavet noget på, overhovedet, det er noget lort.
Ellers er der ikke rigtig noget at berette herfra.

Hvad skal I i ferien?
Vi  skal i sommerhus og alle de obligatoriske steder, Djurs sommerland, Fårup sommerland, Legoland, Skagen og ellers bare slappe af.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2009

Anja

Uha, det lyder også lidt hårdt med job OG bacheloropg på samme tid.

Her står den stadig på barsel, men er dog meget spændt på, hvordan hverdagen bliver, når jeg starte på job i starten af august. Jeg starter nyt job og det glæder jeg mig vildt meget til.

Ang ferie, ja så har vi jo lige været af sted to uger i syden. Men midt i maj har vi lejet en lejlighed i kbh centrum i 4 dage, så der skal der hygges med tivoli og andre seværdigheder. I starten var det tænkt som en tur uden børn, men vi nænner ikke at få dem passet, så de to små kommer med Faktisk er Esther endnu aldrig blevet passet af andre end manden og mig

Ellers står den på endagstur til Bakken og Bonbon land i løbet af sommeren. Manden har kun 1 uges ferie senere på sommeren, så det bliver mig og ungerne alene det meste af tiden -  de har jo 3 ugers "tvungen" ferie.

Anmeld

25. maj 2009

Marco2

Åhhh ferie...ahhhhh.

Den er lige kommet på plads.
Vi tager til Kreat i 11 dage fra den 4. juli til den 15.

Lækkert hotel direkte ved stranden med All-inklusive.
Kæmpe vand-lege-land til både store og små.

Og når vi kommer hjem har vi så 1 1/2 uge til at nyde det hjemme og tage på udflugter rundt omkring.

Glæder mig allerede

Ag

Anmeld

25. maj 2009

linemus

Øv, hvor er det træls, at du skal døje med ryggen, nu hvor du lige er startet i job. Er du ellers glad for det? Hvad gør du så med opgaven?

Vi skal ingensteder i ferien. Pengene er små og huset SKAL males i år, så det bruger vi noget tid og monetos på   Ellers skal vi i Fårup Sommerland en million gange, og måske nogle andre småture, hvis vi får råd. Og så skal vi bare dase i haven og på stranden og lege på legepladser (eller måske har jeg fået job og skal på arbejde hver dag...).

Anmeld

25. maj 2009

Rasmine

linemus skriver:

Øv, hvor er det træls, at du skal døje med ryggen, nu hvor du lige er startet i job. Er du ellers glad for det? Hvad gør du så med opgaven?

Vi skal ingensteder i ferien. Pengene er små og huset SKAL males i år, så det bruger vi noget tid og monetos på   Ellers skal vi i Fårup Sommerland en million gange, og måske nogle andre småture, hvis vi får råd. Og så skal vi bare dase i haven og på stranden og lege på legepladser (eller måske har jeg fået job og skal på arbejde hver dag...).

Jamen, det lyder da også fedt med nogle ture til Fårup, og I bor jo tæt på vand, så der skulle da også være nogle gratis oplevelser.

Vi trænger også til at få malet noget udhæng og vinduer, det må bare blive senere.

Jamen, jobbet er super, dog er der en lille mongol som bare er PISSE stædig, GIGA endda.
Ellers trisser vi rundt og hygger med lidt fodbold, tv og vasker lidt tøj og sårn.
Igår fik vi grillmad udefra, nam nam.

Opgaven...??? Jamen, har skrevet lidt idag, er nået til det punkt at jeg må gøre det så godt som omstændighederne nu tillader, med job, 2 små børn, en mand der arbejder meget, KAN det ikke lade sig gøre at aflevere dne perfekte opgave.

Det er ligesom at presset er lidt mindre nu, hvor jeg HAR job.

Vil selvfølgelig gerne have en go karakter, for min egen samvittigheds skyld, men mindstemålet e rbare at bestå.

Har du søgt mange jobs?

Anmeld

25. maj 2009

Rasmine

Marco2 skriver:

Åhhh ferie...ahhhhh.

Den er lige kommet på plads.

Lækkert hotel direkte ved stranden med All-inklusive.
Kæmpe vand-lege-land til både store og små.

Og når vi kommer hjem har vi så 1 1/2 uge til at nyde det hjemme og tage på udflugter rundt omkring.

Glæder mig allerede

Ag

Kreta...IGEN NU???
Slambert!
Er ikke misundelig, nope, not at all....
Håber vi kan komme afsted til efteråret.

Hvordan med job og noget?

Anmeld

25. maj 2009

Lise

Marco2 skriver:

Kreat? - Det er greeeeeaaaaat!!!

Anmeld

25. maj 2009

Sweet1978

Mebach skriver:

Så er jeg kommet godt igang med job, det kører på skinner.
Jeg går stadig til kiropraktor med ryggen, og skal afsted igen idag og sidste gang på onsdag.
Min bch.opgave får jeg ikke lavet noget på, overhovedet, det er noget lort.
Ellers er der ikke rigtig noget at berette herfra.

Hvad skal I i ferien?
Vi  skal i sommerhus og alle de obligatoriske steder, Djurs sommerland, Fårup sommerland, Legoland, Skagen og ellers bare slappe af.

Åh håber også jeg finder et job, når min barsel slutter til sommer....

Ferie har vi booekt 1 uge (uge 27) i luksushytte med badeværelse på Kaløvig Camping(Djursland). Foretrækker camping frem for sommerhus, for så er der legekammerater til ungerne.

I løbet af ugen skal vi i Djurs Sommerland, Kattegatcenteret, en af de 3 dyreparker der er her og meget andet.

I de 2 andre ferieuger 28 og 29 tager vi på endags ture hjemme fra til bl.a. Gammel Estrup herregårdsmuseum. Og jeg skal med ungerne en tur til nogen venner i Billund som kan få os gratis ind i Legoland kombinerer det nok med en overnatnig på en bed&breakfast og besøger venner i Ølgod dagen før eller efter. Ser dem ikke så tit nu jeg bor helt i Randers.

Anmeld

25. maj 2009

linemus

Mebach skriver:

Jamen, det lyder da også fedt med nogle ture til Fårup, og I bor jo tæt på vand, så der skulle da også være nogle gratis oplevelser.

Vi trænger også til at få malet noget udhæng og vinduer, det må bare blive senere.

Jamen, jobbet er super, dog er der en lille mongol som bare er PISSE stædig, GIGA endda.
Ellers trisser vi rundt og hygger med lidt fodbold, tv og vasker lidt tøj og sårn.
Igår fik vi grillmad udefra, nam nam.

Opgaven...??? Jamen, har skrevet lidt idag, er nået til det punkt at jeg må gøre det så godt som omstændighederne nu tillader, med job, 2 små børn, en mand der arbejder meget, KAN det ikke lade sig gøre at aflevere dne perfekte opgave.

Det er ligesom at presset er lidt mindre nu, hvor jeg HAR job.

Vil selvfølgelig gerne have en go karakter, for min egen samvittigheds skyld, men mindstemålet e rbare at bestå.

Har du søgt mange jobs?

Ja, pyt med at opgaven er helt tip top nu, selvom du selvfølgelig gerne vil gøre det ordenligt - det er bare ikke så vigtigt længere, og så må det jo komme bag i køen.

Jeg kan ikke prale af at have søgt mange job. Jeg kan simpelthen ikke finde jobannoncer, der matcher mig bare lidt - i min tilladte radius. Jeg har netop her i maj fundet de første to, hvoraf det ene sted er helt perfekt - det må nærmest være drømmejobbet. Chancerne er bare ikke så store, for de søger alle erfaring erfaring erfaring, og det har jeg jo ikke. Derudover så vil jeg søge uopfordret alle de steder jeg kan komme til, så må jeg håbe, der er nogen, der bider på.

Anmeld

25. maj 2009

Rasmine

linemus skriver:

Ja, pyt med at opgaven er helt tip top nu, selvom du selvfølgelig gerne vil gøre det ordenligt - det er bare ikke så vigtigt længere, og så må det jo komme bag i køen.

Jeg kan ikke prale af at have søgt mange job. Jeg kan simpelthen ikke finde jobannoncer, der matcher mig bare lidt - i min tilladte radius. Jeg har netop her i maj fundet de første to, hvoraf det ene sted er helt perfekt - det må nærmest være drømmejobbet. Chancerne er bare ikke så store, for de søger alle erfaring erfaring erfaring, og det har jeg jo ikke. Derudover så vil jeg søge uopfordret alle de steder jeg kan komme til, så må jeg håbe, der er nogen, der bider på.

Jamn, det jo det, hvordan får man erfaring, hvis ingen gider ansætte én?

Uanset: Pøj pøj

Mette - snart off til giropraktisk, og dernæst aftenvagt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.