Hjælp og råd modtages

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.034 visninger
18 svar
0 synes godt om
1. oktober 2012

TR

Godaften alle Sammen ,

Jeg skriver dette indlæg i håb om at der er nogle der kan hjælpe. Mig !! 

- Jeg bliver snart stjerne sindsyg !! Min kæreste laver ikke andet end at sove, når han for en gang skyld er hjemme 

- det går mig mere og mere på !! Og jeg får kørt mig selv derop Hvor det hænger mig ud af halsen !! 

Han forstår ikk , når man ligesom giver en hentydning , nej nej han sover bare videre ! 

Ærligt, det ødelægger forholdet i længten, os når Han bliver sur, Idet jeg prøver at snak med ham om det .. Så det ender tit med, at jeg bruger min tid på at være sur og det kan bare ikk være rigtig 

F.eks. Han har lige lagt og sovet på sofaen, vågner op og går i seng  Er det bare mig der synes det her er noget underligt noget ?!?? 

P.S. Han arbejder på 3holdsskift ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. oktober 2012

Tabula Rasa

TR skriver:

Godaften alle Sammen ,

- Jeg bliver snart stjerne sindsyg !! Min kæreste laver ikke andet end at sove, når han for en gang skyld er hjemme 

- det går mig mere og mere på !! Og jeg får kørt mig selv derop og det hænger mig ud af halsen !! 

Han forstår ikk , når man ligesom giver en hentydning , nej nej han sover bare videre ! 

Ærligt, det ødelægger forholdet i længten, os når Han bliver sur, når prøver at snak med ham om det .. Så det ender tit med, at jeg bruger min tid på at være sur og det kan bare ikk være rigtig 

Kan det ikke være en reaktion på, at i mistede jeres barn? Nogen går ind i sig selv med deres sorg og kan fremstå dovne..

Anmeld

1. oktober 2012

TR

Tabula Rasa skriver:

Kan det ikke være en reaktion på, at i mistede jeres barn? Nogen går ind i sig selv med deres sorg og kan fremstå dovne..

Jeg kan jo aldrig sige aldrig  .. 

Men det har stået på meget længe .. 

Selvf. Nogle dage bedre end andre , men når jeg sir noget til ham, får jeg bare afvide at han er træt ..

Han prøver jo slet ikk at få mig til at forstå det ,.. 

P.s. Han er på 3 holdsskift ! 

Anmeld

1. oktober 2012

SussieThyssen

TR skriver:

Godaften alle Sammen ,

- det går mig mere og mere på !! Og jeg får kørt mig selv derop Hvor det hænger mig ud af halsen !! 

Ærligt, det ødelægger forholdet i længten, os når Han bliver sur, Idet jeg prøver at snak med ham om det .. Så det ender tit med, at jeg bruger min tid på at være sur og det kan bare ikk være rigtig 

F.eks. Han har lige lagt og sovet på sofaen, vågner op og går i seng  Er det bare mig der synes det her er noget underligt noget ?!?? 

P.S. Han arbejder på 3holdsskift ..

Kan han have reddet sig en lille depression???
der er soveriet, irritationen og den følelsesmæssige ustabilitet ofte et typisk tegn.
han kan såmænd også have jern/B12 mangel, så måske skulle han sendes til lægen til et tjek.
Især folk, der arbejder på skiftehold er kendte for lettere at få mangelsygdomme, og har brug for mere søvn, samt ekstra vitaminer, mineraler m.m.

Kærligst
Sussie

Anmeld

1. oktober 2012

TR

SussieThyssen skriver:

Kan han have reddet sig en lille depression???
der er soveriet, irritationen og den følelsesmæssige ustabilitet ofte et typisk tegn.
han kan såmænd også have jern/B12 mangel, så måske skulle han sendes til lægen til et tjek.
Især folk, der arbejder på skiftehold er kendte for lettere at få mangelsygdomme, og har brug for mere søvn, samt ekstra vitaminer, mineraler m.m.

Kærligst
Sussie

Tror bestemt du har ret i , men han blive sur lige så snart jeg sir han skal gå til lægen 

Anmeld

1. oktober 2012

SussieThyssen

TR skriver:

Tror bestemt du har ret i , men han blive sur lige så snart jeg sir han skal gå til lægen 

Hmm...kan du så ikke snakke med hans mor eller en af hans venner, og bede dem om at sparke til ham..evt lufte tanken om et lægebesøg.
Noget i retning af at vennen eller mor kunne tage fat i ham og sige til ham at han/hun synes han ser lidt bleg ud, og om han mon ikke lige burde gå til lægen og få et tjek på blodprocent med mere??

Ved godt de mænner kan være ret så stivnakkede, men det hjælper ofte hvis det er en anden, der siger det til dem

Anmeld

1. oktober 2012

TR

SussieThyssen skriver:

Hmm...kan du så ikke snakke med hans mor eller en af hans venner, og bede dem om at sparke til ham..evt lufte tanken om et lægebesøg.
Noget i retning af at vennen eller mor kunne tage fat i ham og sige til ham at han/hun synes han ser lidt bleg ud, og om han mon ikke lige burde gå til lægen og få et tjek på blodprocent med mere??

Ved godt de mænner kan være ret så stivnakkede, men det hjælper ofte hvis det er en anden, der siger det til dem

Selv hans mor erbekymret for ham , han er ligeglad eller han gør i hvert fald ikk noget ved .. Han spiser ikk ret meget og det samme med at drik ..Derfor har jeg sagt til haM , at jeg ikk gider at høre på, at han har hovedpine .. 

Anmeld

1. oktober 2012

SussieThyssen

TR skriver:

Selv hans mor erbekymret for ham , han er ligeglad eller han gør i hvert fald ikk noget ved .. Han spiser ikk ret meget og det samme med at drik ..Derfor har jeg sagt til haM , at jeg ikk gider at høre på, at han har hovedpine .. 

Lyder da som om han virkeligt ER rendt ind i en depression.

Har I samme læge?

Anmeld

1. oktober 2012

TR

SussieThyssen skriver:

Lyder da som om han virkeligt ER rendt ind i en depression.

Har I samme læge?

Han sir at sådan har han altid lever livet :/ .. 

Ja vi har samme læge

Anmeld

1. oktober 2012

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
TR skriver:

Han sir at sådan har han altid lever livet :/ .. 

Ja vi har samme læge

Nogle mennesker kan ikke få det til at fungere med arbejde på 3-holdsskift. Kroppen kan ikke finde ud af at omstille sig, og der kommer rod i søvnvanerne. Det behøver ikke at skyldes hverken psyken eller mangel på vitaminer, bare kroppens manglende evne til at omstille sig. 

Jeg vred armen rundt på min mand, da han på et tidspunkt havde natarbejde og blev kropumulig og kronisk træt trods gode søvnvaner - og heldigvis fik han en anden aftale om arbejdstider. Hvis det er muligt for din mand, kan det måske være løsningen? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.