Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
hej piger. Min kæreste og jeg prøver på at få barn nr. 2 Nu har jeg hardy murren i underlivet i 4 dage.. Kan jeg være gravid?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
FikFilial min mens den 16 sep. Og det sluttede den 23 sep.. Kan det så passe at man allerede kan mborgerligere?
Mærke noget, skulle der stå?
Nørbo92 skriver: jeg havde min mens fra d 10-15 sept. og har ogs en del murren i maven, ømme brystvorter og lidt halsbrand.. hovedpine konstant (hvilket jeg aldrig har)her prøver vi at få en bette, så vi krydser alt vi kan
jeg havde min mens fra d 10-15 sept. og har ogs en del murren i maven, ømme brystvorter og lidt halsbrand.. hovedpine konstant (hvilket jeg aldrig har)her prøver vi at få en bette, så vi krydser alt vi kan
Sjovt.. Jeg har også haft hovedpine i dag.. Jeg har haft murren i underlivet hele dagen.
Det kunne godt tyde på at du er gravid
Kan det være ægløsning du mærker? For det passer ret godt med datoen. Tror ikke du er gravid endnu, men for at du bliver det
MetteMTH skriver: Det kunne godt tyde på at du er gravid
LMX skriver: Kan det være ægløsning du mærker? For det passer ret godt med datoen. Tror ikke du er gravid endnu, men for at du bliver det
Ja tror jeg også det er det
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128