bare et lille ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. oktober 2012

Maja88

Nettemor skriver:

Hvad med den her?  Synes den er mega sød.. Dog heller ikke billig

men den kan man ikke købe online vel?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. oktober 2012

Nettemor

Maja88 skriver:

men den kan man ikke købe online vel?

Kunne man ikke købe den på den hjemmeside?

Anmeld

1. oktober 2012

Clisolka

Maja88 skriver:

Ved ikke om den her ligger korrekt,,

Men; er der nogen som har en god side med babyting.. mangler en sengerand af de tynde.. og har fundet nogen men de er bare kedelige.. så en god baby side

Hvad med Onlinekids.dk? 

Jeg købte i sin tid startpakken da jeg ventede Isabella, og de har mange søde ting og sager - bl.a. fra mærket Trille 

Jeg har sengeranden med sæler til hende 

Anmeld

1. oktober 2012

LSM

Ravnholt skriver:

Lidt ærgeligt... hehe... og i har vel ikke en mormor, der vil tage sig af opgaven? kan sige, at jeg har brugt ca. 200kr. i matrialer til denne her...

Hvad har du brugt af materiale, min svigermor og jeg vil nemlig gerne lave en til bassen,

Jeg synes jeg har været ved at kigge på billige skummadrasser og stof, men har svært ved at finde ud af hvordan jeg kan gøre det billigere end 370 kr

Anmeld

1. oktober 2012

Maja88

Babymor2010 skriver:

Hvad med Onlinekids.dk? 

Jeg købte i sin tid startpakken da jeg ventede Isabella, og de har mange søde ting og sager - bl.a. fra mærket Trille 

Jeg har sengeranden med sæler til hende 

her er det den med koen som lige er død

Anmeld

2. oktober 2012

Ravnholt

Profilbillede for Ravnholt
LSM skriver:

Hvad har du brugt af materiale, min svigermor og jeg vil nemlig gerne lave en til bassen,

Jeg synes jeg har været ved at kigge på billige skummadrasser og stof, men har svært ved at finde ud af hvordan jeg kan gøre det billigere end 370 kr

det der er inde i den jeg har syet er dyne.. så har bare købt en 200x140 dyne, og 5 meter stof i jysk. (Det var på tilbud til 100kr.)

Anmeld

2. oktober 2012

LSM

Ravnholt skriver:

det der er inde i den jeg har syet er dyne.. så har bare købt en 200x140 dyne, og 5 meter stof i jysk. (Det var på tilbud til 100kr.)

nå ja man kan selvfølgelig lave den med dyne inden i, jeg havde tænkt billige skummadrasser

Tak for svar

Anmeld

2. oktober 2012

Clisolka

Maja88 skriver:

her er det den med koen som lige er død

Ja, havde jeg vidst de var så tynde, så havde jeg nok ikke købt den til at starte med - men sælen lever endnu 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.