Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ved ikke om den her ligger korrekt,,
Men; er der nogen som har en god side med babyting.. mangler en sengerand af de tynde.. og har fundet nogen men de er bare kedelige.. så en god baby side
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
hvad med og sy en selv... som f.eks. denne her.
så får du den nøgagtig som du vil ha den.
Ravnholt skriver: hvad med og sy en selv... som f.eks. denne her. så får du den nøgagtig som du vil ha den.
ih den er fin.. men ejer ikke kreativ tankegang og ejer ingen symaskine ergo: kan ikke sy hehe
Jeg har en til salg her på siden, en babydan Tarok sengerand Den er neutral. Så hvis du er mere til farver er det nok ikke lige den du søger
Prinsesse2ben skriver: Jeg har en til salg her på siden, en babydan Tarok sengerand Den er neutral. Så hvis du er mere til farver er det nok ikke lige den du søger
nej vil gerne farve og er heller ikke super vild med tarok mønsteret... men ellers tak for dit tilbud
Hvad med den her? Synes den er mega sød.. Dog heller ikke billig
eller den her
denne
Er jeg helt off på hvad du ønsker?
Maja88 skriver: ih den er fin.. men ejer ikke kreativ tankegang og ejer ingen symaskine ergo: kan ikke sy hehe
Lidt ærgeligt... hehe... og i har vel ikke en mormor, der vil tage sig af opgaven? kan sige, at jeg har brugt ca. 200kr. i matrialer til denne her...
Nettemor skriver: denne Er jeg helt off på hvad du ønsker?
den første var super.. de andre bliver for tykke desværre.. men den første iiiih den er fin men ppuh dyr,,..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128