Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
jydeinden skriver: som de andre skriver, så længe du har internet, radio, mobil der kan gå på nettet (tror jeg næsten) så skal du betale licens.. det er sure penge, men sådan er det. hvis ikke du betaler dem frivilligt trækker de dem sikkert bare over skatten. tror endnu ikke jeg har hørt om nogen der er sluppet.
som de andre skriver, så længe du har internet, radio, mobil der kan gå på nettet (tror jeg næsten) så skal du betale licens.. det er sure penge, men sådan er det. hvis ikke du betaler dem frivilligt trækker de dem sikkert bare over skatten. tror endnu ikke jeg har hørt om nogen der er sluppet.
Så har du hørt om mig nu. I 5 år.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
lolman skriver: Det er jo bare for langt ude.. Jeg har også et website som i alle har haft mulighed for at benytte de sidste 2 år. Skal jeg så også opkræve 4000 kr af jer, sende jer regninger, og banke på jeres dør?.. de må have en eller anden fejl i hjernen..
Det er jo bare for langt ude.. Jeg har også et website som i alle har haft mulighed for at benytte de sidste 2 år. Skal jeg så også opkræve 4000 kr af jer, sende jer regninger, og banke på jeres dør?.. de må have en eller anden fejl i hjernen..
Hahah, ja prøv det!!
TS - de sender regningen uanset hvad, men hvis du ikke betaler den, tager de det som at du ikke er indehaver at noget der koster licens
lolman skriver: Så har du hørt om mig nu. I 5 år.
Jeg har heller aldrig betalt licens, har været udeboende i 7 år nu
jeg nægter at betale 1200 hver halve år, betaler for kanalerne hver måned, det er sku rigeligt!!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128