Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: hej sidst var licens manden hjemme hos os, hvor vi klart sagde vi ingen fjernsyn har , men så stadigvæk har de sendt os en regning. Hvad skal vi gør?, Vi har ikke skrevet under på noget så ved hvordan de kan sende os en regning??
hej sidst var licens manden hjemme hos os, hvor vi klart sagde vi ingen fjernsyn har , men så stadigvæk har de sendt os en regning. Hvad skal vi gør?, Vi har ikke skrevet under på noget så ved hvordan de kan sende os en regning??
Man skal også betale licens hvis man internet.
Du kan jo se diverse tvprogrammern på nettet.
Du er på nettet lige nu. Der har du dit svar!
Vi har fået medielicens i DK, - alle der ejer noget, der kan gå på nettet er licenspligtige.
Tauf skriver: Du skal betale medie licens, hvis du har computer eller tlf med internet. Og i det du skriver her har du det jo nok:-)
Du skal betale medie licens, hvis du har computer eller tlf med internet. Og i det du skriver her har du det jo nok:-)
Det er jo bare for langt ude.. Jeg har også et website som i alle har haft mulighed for at benytte de sidste 2 år. Skal jeg så også opkræve 4000 kr af jer, sende jer regninger, og banke på jeres dør?.. de må have en eller anden fejl i hjernen..
De må faktisk stå ude på vejen, og kigge ind, kan de se flimmer fra enten en pc, eller et tv, eller høre musik fra et anlæg. Ja, så klapper fælden... De behøver ikke engang adgang til dit hjem...
som de andre skriver, så længe du har internet, radio, mobil der kan gå på nettet (tror jeg næsten) så skal du betale licens.. det er sure penge, men sådan er det. hvis ikke du betaler dem frivilligt trækker de dem sikkert bare over skatten. tror endnu ikke jeg har hørt om nogen der er sluppet.
VIPpigen skriver: De må faktisk stå ude på vejen, og kigge ind, kan de se flimmer fra enten en pc, eller et tv, eller høre musik fra et anlæg. Ja, så klapper fælden... De behøver ikke engang adgang til dit hjem...
Nej, der er ingen fælde der klapper. Det DR gør er både imod EU og menneskerettighederne. De kan ikke vinde nogen sag, da deres produkt er påtvunget.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128