Bærbar med 1 års garanti endnu

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
518 visninger
7 svar
0 synes godt om
1. oktober 2012

Zelinasmor

Sælger min knap 1 år gamle lækre bærbar! Den kører som den har gjort fra starten - perfekt. HD skærm, CORE i5, GEFORCE (Der kan læses mere om den i linket) Den er købt lige da den udkom til kampagnepris 3999,- Der er ingen ridser eller noget. Og jeg har selvfølgelig kvittering som medfølger samt et års garanti endnu.

Den kan desuden uden problem trække både World of warcraft, CS og andre store spil som godt kan være svære på bærbare computere. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. oktober 2012

Carina:-)

xoxotasha skriver:

Sælger min knap 1 år gamle lækre bærbar! Den kører som den har gjort fra starten - perfekt. HD skærm, CORE i5, GEFORCE (Der kan læses mere om den i linket) Den er købt lige da den udkom til kampagnepris 3999,- Der er ingen ridser eller noget. Og jeg har selvfølgelig kvittering som medfølger samt et års garanti endnu.

Den kan desuden uden problem trække både World of warcraft, CS og andre store spil som godt kan være svære på bærbare computere. 

Hvad er prisen?

Anmeld

1. oktober 2012

Zelinasmor

Carina:-) skriver:

Hvad er prisen?

Jeg har ikke en fast pris.  Du må gerne byde.

Der er forresten betalt og installeret office pakken. Og med kvitteringen og garantien der stadig er på den er man sikret hvis der skulle ske noget 

Anmeld

1. oktober 2012

Carina:-)

xoxotasha skriver:

Jeg har ikke en fast pris.  Du må gerne byde.

Der er forresten betalt og installeret office pakken. Og med kvitteringen og garantien der stadig er på den er man sikret hvis der skulle ske noget 

Jeg er så dårlig til at byde...Har du ikke en mindstepris?

Anmeld

2. oktober 2012

Zelinasmor

Carina:-) skriver:

Jeg er så dårlig til at byde...Har du ikke en mindstepris?

Jeg går i hvert fald ikke under 2000  Hvis den bliver afhentet. Og 2100 hvis den skal sendes forsikret 

Anmeld

2. oktober 2012

Musen5

xoxotasha skriver:

Hej skal lige undersøge økonomien....

Ville meget gerne ha den, a jeg søger en maskine der kan køre Diablo3.

Du vil ikke gå under 2000 vel?

/Mette

Anmeld

2. oktober 2012

Zelinasmor

Musen5 skriver:

Hej skal lige undersøge økonomien....

Ville meget gerne ha den, a jeg søger en maskine der kan køre Diablo3.

Du vil ikke gå under 2000 vel?

/Mette

Min kæreste siger at den har svært ved at trække Diablo3, men jeg ved den kan trække WoW den nye og CS det nye. Men det andet er er vidst lige svært nok med graffiken 

Anmeld

2. oktober 2012

Musen5

xoxotasha skriver:

Min kæreste siger at den har svært ved at trække Diablo3, men jeg ved den kan trække WoW den nye og CS det nye. Men det andet er er vidst lige svært nok med graffiken 

Så leder jeg videre...

/Mette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.