Jeg har lige været til scanning, squ gerne havde været i uger 10, men efter min egne bregning på den dag jeg havde æl så er det minus 2uger.. Det her er min 3 gravidtet, har mistede de andre 2gange
..
I den her gravidtet har jeg blodt 2gange den sidste var for 2-3uger siden, og der så lægerne et fint hjerteblink, og hende der scannede mig mente at jeg var mindre end stroede.. Efter det havde jeg det godt, men iforgårs fik jeg mens smerter der gjord ondt, blev vild glad da det var over 1uge siden sidst jeg mærkede mens lignende smerter, dagen efter vågnede helt vild våd med masser af udflåd blev bange da jeg troede at det var blod, heldigvis var der ingen blod men lidt lysebrunt udflåd og det var der masser af.. Ringede til vagtlægen, lægen bad mig komme forbi og vi snakkede lidt da jeg kom dernede, hun ringede til Skejby og lavede en tid til scanning idag.. I dag sagde lægen der scannede mig så at hun ikke kunne se et hjerteblink
, hun målte fosteret og sagde at den var 8uger, hun mente at den døde i uge 8.. Jeg ved ikk hvad jeg skal sige eller tro, sidst gang jeg blev scannet var jeg i uge 7 men lægen der scannede mig sagde at fosteret var for lille til at være i uge 7+4, og her idag jeg sq være 10plus er min foster 8uger gammel hvilket passer perfekt til den dag jeg havde æl..
Der skal lige nævnes t jeg stadig har alle sympt. ømme bryste, kvalme og ryg smerter, også murren/mens lignende smerter i underlivet (man sq tro jeg havde mens).. Har i hørt oplevet noget lignende eller at få vide at der ingen hjerteblink og at der blev fundet hjerteblink til et andet scanning?! hvad synes i jeg kal gør?? Købe en scanning eller bare stole på dem og går med til udskrabning/medicins abort???
Anmeld