Er jeg den eneste der tuder? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. oktober 2012

twinboys

SussieThyssen skriver:

LOOOL Ork jo..det er utroligt så tudevorn man bliver, og det værste ved det er, at det aldrig helt aftager igen.
Man vedbliver at være meget mere følsom end man var før.
Så du kan lige så godt vende dig til det

Kærligst
Sussie 

Ja lige mine ord...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. oktober 2012

Miss Church

celkt skriver:

haha... nej, du er ikke den eneste der tudeover fødsler, - og jeg er ikke engang gravid... ;-)

Jeg vil endda læse til jordemoder, men hva, jeg regner med jeg bliver kureret efter de første par real life fødsler... hehe

Hehe det er dejligt at høre

Jamen det kunne da være smukt hvis du kunne tude lidt med forældrene 

Anmeld

1. oktober 2012

Miss Church

SussieThyssen skriver:

LOOOL Ork jo..det er utroligt så tudevorn man bliver, og det værste ved det er, at det aldrig helt aftager igen.
Man vedbliver at være meget mere følsom end man var før.
Så du kan lige så godt vende dig til det

Kærligst
Sussie 

Ja det er godt nok vildt!  Alle de følelser der pludselig kommer op i en 

Hehe ja så kan jeg ligeså godt vende mig til det 

Anmeld

1. oktober 2012

SussieThyssen

Miss Church skriver:

Ja det er godt nok vildt!  Alle de følelser der pludselig kommer op i en 

Hehe ja så kan jeg ligeså godt vende mig til det 

Ja LOL

jeg tuder lystigt til fødsler, bryllupper, film, smuk musik, synet af børn der leger, søde ord, der bliver sagt, når mennesker viser mig glæde, faktisk er de ting der mest får mig til at tude er glædelige begivenheder...hmmm.

Selv denne tråd, får mig til at knibe en lille tåre 

Anmeld

1. oktober 2012

Miin'Baby'Mus

Miss Church skriver:

Puha jeg sidder lige og ser Hospitalet på TV3. De der fødsler de tager helt pusten fra mig. Jeg tuder helt vildt, når jeg en de små vidundere komme til verden 

Hormonerne fiser bare rundt i kroppen!

Kan slet ikke vente til det er mig selv, der skal opleve det  

Haha sjovt, jeg så også det program og begyndte at tude da jeg så den bette trold   Glæde mig til selv at skal overvældes af den følelse 

Men jeg tuder nu til mange ting  Så The Wow med Channing tatum og jeg tudbrølede hele vejen igennem filmen haha.

Anmeld

1. oktober 2012

Miss Church

SussieThyssen skriver:

Ja LOL

jeg tuder lystigt til fødsler, bryllupper, film, smuk musik, synet af børn der leger, søde ord, der bliver sagt, når mennesker viser mig glæde, faktisk er de ting der mest får mig til at tude er glædelige begivenheder...hmmm.

Selv denne tråd, får mig til at knibe en lille tåre 

Åh der er nu heller ikke noget bedre end glædeståre  

Anmeld

1. oktober 2012

Miss Church

Loui Norman skriver:

Haha sjovt, jeg så også det program og begyndte at tude da jeg så den bette trold   Glæde mig til selv at skal overvældes af den følelse 

Men jeg tuder nu til mange ting  Så The Wow med Channing tatum og jeg tudbrølede hele vejen igennem filmen haha.

Haha det er da utroligt med os  

Jeg synes det er så underligt at man kan græde sådan over andre menneskers oplevelse. Hvordan skal det da ikke gå, når det er vores egne babyer, der kommer ud?! 

Det bliver så fantastisk. Jeg tror det er nogle helt ubeskrivelige følelser man bliver overvældet af, når man føder 

Anmeld

1. oktober 2012

Miin'Baby'Mus

Miss Church skriver:

Haha det er da utroligt med os  

Jeg synes det er så underligt at man kan græde sådan over andre menneskers oplevelse. Hvordan skal det da ikke gå, når det er vores egne babyer, der kommer ud?! 

Det bliver så fantastisk. Jeg tror det er nogle helt ubeskrivelige følelser man bliver overvældet af, når man føder 

Ja det er meget mærkeligt  Men kæresten herhjemme får da et godt grin engang imellem når jeg ikke helt kan styre tårene til de mest mærkelige ting hehe..

Anmeld

1. oktober 2012

Miss Church

Loui Norman skriver:

Ja det er meget mærkeligt  Men kæresten herhjemme får da et godt grin engang imellem når jeg ikke helt kan styre tårene til de mest mærkelige ting hehe..

Det er godt man kan underholde lidt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.