Venner...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

470 visninger
7 svar
0 synes godt om
25. maj 2009

Honningblomst

Sidder her og skriver sammen med min nyeste gode ven....og tænkte på hvornår I sidst fik jeg en ven og hvordan det skete,....altid skønt at få nye mennesker ind i sit liv, venner kan man jo aldrig få for mange af.
Min nyeste ven mødte jeg da jeg skulle købe bil...så bilforhandleren er nu min ven og hvilken skøn en af slagsen...lidt sjovt at man sådan kan rende ind i mennesker man bare passer sammen med og forstår hinanden.
Min anden nyeste er min skønne veninde fra semi, hun er 12 år yngre end mig, men der var bare noget fra vi mødtes første ggng...præcis som med bilforhandleren...skønt når man oplever venskab ved første blik, ikke...??
Fortæl nogle vennehistorier...-smiler
Knus Eva..som også har den skønneste veninde som jeg har mødt gennem sådan en side her og snart kendt i 7 år...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2009

DK

En af mine bedste venner, Søren, har jeg mødt gennem studiet. Vi blev egentlig ikke rigtigt venner det første år, men dumpede begge den første eksamen, og kom så tilfældigt til at sidde ved siden af hinanden til re-eksamen. Her talte vi lidt sammen, og da vi startede efter sommerferien, satte Søren sig så ved siden af mig. Vi har lige siden været uadskilligelige, som venner nu kan være det. Vi har det så SJOVT sammen, og er totalt på bølgelængde, selv om han er 39, ungkarl uden børn, og jeg er 26 og husmor.

Vi har været på ferie sammen til London, og vi er TIT på shopping, og endnu oftere ude at få frokost sammen. Han er min partner-in-crime! Jeg elsker ham overalt på jorden, og ville ALDRIG have kunne gennemføre mit studie, hvis ikke vi var blevet venner. VI er super gode til at hjælpe hinanden når det bliver surt, og drømme om alt det vi skal når studiet er ovre, det er sommerferie eller vi bare får den næste su ind på kontoen! Han er altså bare alle-tiders! En sul-mate!!

Heldigvis er min kæreste ikke jaloux, men det er der nu heller ingen grund til.

SÅ er jeg ved at få en ny veninde. Jeg har mødt hende på mit job, og hun er så super frisk og sød. Jeg skal faktisk ud til hende nu og have en hurtig frokost. Hun og kæresten går også med baby-planer, og jeg tror der er god grobund for et super godt venskab ----  Jeg håber hun bliver gravid samtidig med mig cirka, så vi kan hygge hele barslen sammen!!

Plus, jeg skal snart mødes med en dejlig pige herinde fra, som jeg også håber vil vise sig at være alt det jeg forventer...

Det er sjovt som at muligheder/gode ting tit kommer i klynger!!

Ja ja, i to piger ved hvem i er!!!

Anmeld

25. maj 2009

Sweet1978

Min nyeste og pt. bedste ven er en af mine nye naboer, hende har jeg kendt og snakket dagligt med siden december (vi flyttede ind i novenber). Hun har den datter på 2 år så de leger super sammen. Så vi spiser sammen, drikker te/kaffe sammen, tager i bilka sammen (det er kun mig der har bil, så de vil gerne med) osv.

Vi rendte bare ind i hinanden på svalegangen også gik den ellers derfra.

Anmeld

25. maj 2009

Mira0911

Da jeg læste til kok, fik jeg en super god veninde, vi var heller ikke til at skille hinanden ad... vi havde planer om at flytte sammen... Men det gik i vasken, da vi hver i sær fandt os en kæreste... Da jeg så blev gravid, skred hun, da jeg havde født, kom hun tilbage, hende kan jeg bare ikke bruge til noget...
Det var temmelig trist..
Jah så håber da os en dag jeg finder en super god veninde som er der for en og omvendt.. til at shoppe med og de ting man nu laver sammen....  

Anmeld

25. maj 2009

Mor.sander

Ja, nogen gange er det de mest mærklige måder man møder nye mennesker på, som så ender med at blive ens bedste venner.

Vores beste venner, er vores naboer, men sådan var det ikke for lidt under et år siden, og den måde vi blev venner på er faktisk lidt tragikomisk.

Det var en aften i sensommeren sidste år, vi var ved at gør aftensmaden klar til servering, og pludselig høre vi en råben og skrigen.. Jeg tænker højt og smiler lidt ved tanken ' tænke at naboerne også kan skændes på den måde '.
Pludselig siger Tommy så, tror sgu Brian er kommet til skade og pludselig går det stærkt.

jeg løber ud for at se hva der er sket og glemmer i farten de viskestykker Tommy sage jeg skulle tage med.. Jeg kommer ud på pladen uden foran huset, og ganske rigtigt der ligger Brian og holder godt fast om sin højre tommetot, jeg spørger hva der er sket og han siger jeg ved det ikke men jeg tror sgu jeg har skåret den af. Jeg ser så hans kone står ned ved deres hus med mobilten i hånden, helt ude af det, med en græden Isabella. Tommy kommer ud  oger overtager ved Brian og jeg løber så ned til Maja og overtager samtale med alarm centralen, de ville ikke sende en ambulance, da han jo var ung, frisk og ikke døden nær.. fingerne kunne jeg jo bare tage i munden, indtil vi nåede sygehuset, jeg indsisterede på at de skulle sende en ambulance, hvor på jeg så til sidst for et flabet svar ' jamen så må i jo vente og se hvornår den kommer '  det ender med at jeg overlader alle ungerne til Maja, hvorpå jeg køre til skadestuen, med Brian og Tommy på bagsædet, som holder kompras på fingeren.

Nå men for at gøre en lang historie kort, ender vi med at sidde og vente 1½ time på skadestuen, fingeren var kun skåret halvt over og vi har i dage et fantastisk venskabOg tænk at vi har boedet side om side i næsten et år før vi opdage hinanden.

Anmeld

25. maj 2009

Tina2

Jeg har fået to FANTASTISKE veninder efter vi er flyttet her til byen. Begge har jeg fået gennem min datters børnehave..... Er simpelthen så glad for dem begge to, og vi hygger i stor stil og har jo så unger der bare leger fantastisk sammen:-)

Har også en del veninder fra babysider på nettet som også bare er helt fantastiske:-) Men dem har jeg kendt siden 2003, så helt nye er de ikke....

Synes det er dejligt man kan blive ved at få nye venner.... Har for år tilbage skrottet to bedsteveninder, som jeg har haft i mange år (den ene i 20 år) men det gik fuldstændig skævt, så jeg stoppede venskabet...

Savner dem overhovedet ikke, og tror faktisk mange af de venner og veninder man finder senere i livet bliver MINDST ligeså gode som fx barndomsveninder man har haft i mange år....
Mine bedste veninder er dem jeg har fået efter jeg flyttede til Aalborg. Og der mødte jeg så også min gl. skoleveninde fra Thisted igen, som jeg ikke havde talt med i flere år (blev ikke uvenner dengang, var bare ikke tætte veninder) og nu er vi bedsteveninder:-)

Anmeld

25. maj 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

En af mine bedste venner, Søren, har jeg mødt gennem studiet. Vi blev egentlig ikke rigtigt venner det første år, men dumpede begge den første eksamen, og kom så tilfældigt til at sidde ved siden af hinanden til re-eksamen. Her talte vi lidt sammen, og da vi startede efter sommerferien, satte Søren sig så ved siden af mig. Vi har lige siden været uadskilligelige, som venner nu kan være det. Vi har det så SJOVT sammen, og er totalt på bølgelængde, selv om han er 39, ungkarl uden børn, og jeg er 26 og husmor.

Vi har været på ferie sammen til London, og vi er TIT på shopping, og endnu oftere ude at få frokost sammen. Han er min partner-in-crime! Jeg elsker ham overalt på jorden, og ville ALDRIG have kunne gennemføre mit studie, hvis ikke vi var blevet venner. VI er super gode til at hjælpe hinanden når det bliver surt, og drømme om alt det vi skal når studiet er ovre, det er sommerferie eller vi bare får den næste su ind på kontoen! Han er altså bare alle-tiders! En sul-mate!!

Heldigvis er min kæreste ikke jaloux, men det er der nu heller ingen grund til.

SÅ er jeg ved at få en ny veninde. Jeg har mødt hende på mit job, og hun er så super frisk og sød. Jeg skal faktisk ud til hende nu og have en hurtig frokost. Hun og kæresten går også med baby-planer, og jeg tror der er god grobund for et super godt venskab ----  Jeg håber hun bliver gravid samtidig med mig cirka, så vi kan hygge hele barslen sammen!!

Plus, jeg skal snart mødes med en dejlig pige herinde fra, som jeg også håber vil vise sig at være alt det jeg forventer...

Det er sjovt som at muligheder/gode ting tit kommer i klynger!!

Ja ja, i to piger ved hvem i er!!!

Awwww   Jeg holder pladsen i solen til dig - ville faktisk også have nævnt dig som den sidste nye - glæder mig rigtig meget til at se dig! Og GULP! - nu er der forventningspres oveni  - lidt som en blind date   Jeg er dog ret sikker på at det bliver superhyggeligt!

Derudover har jeg to fantastiske veninder jeg har fået gennem studiet også som pt. sidder ved siden af mig i solen og sveder og skriver opgave....

Og så er der 1 veninde som jeg gik i folkeskolen med i 10 pr... Vi HADEDE hinanden i 8 årindtil vi pludselig fandt ud af at vi havde SÅ meget til fælles   Vores venskab stod sin prøve da alt gik galt og vi mistede en klassekammerat - siden da har vi haft perioder med radiotavshed (senest i 2 år)  men hvis krisen melder sig er der altid en ven for livet at hente! Hun har boet hos mig i 3 uger, jeg har besat hendes og kærestens hjem i mangt en aften når det har været hårdt at have kæreste på distancen... Og hun er på vej herned på cykel for at skåle på sommerens første sommerdag Hun er en NY gammel veninde.
Så er der den svenske radioværtinde jeg lærte at kende i Stockholm - kendis og det hele og trods 15 års forskel er der ingen tvivl om at vi "swinger"!!!

Og så er der min musikalske legestue - 3 drenge hjemmefra som gennem 10 år har været der i alt selvom vi har lyst til at kyle hinanden ud af vinduet af og til...

Men der er jo ALTID plads til flere

Anmeld

25. maj 2009

DK

Rosa skriver:

Awwww   Jeg holder pladsen i solen til dig - ville faktisk også have nævnt dig som den sidste nye - glæder mig rigtig meget til at se dig! Og GULP! - nu er der forventningspres oveni  - lidt som en blind date   Jeg er dog ret sikker på at det bliver superhyggeligt!

Derudover har jeg to fantastiske veninder jeg har fået gennem studiet også som pt. sidder ved siden af mig i solen og sveder og skriver opgave....

Og så er der 1 veninde som jeg gik i folkeskolen med i 10 pr... Vi HADEDE hinanden i 8 årindtil vi pludselig fandt ud af at vi havde SÅ meget til fælles   Vores venskab stod sin prøve da alt gik galt og vi mistede en klassekammerat - siden da har vi haft perioder med radiotavshed (senest i 2 år)  men hvis krisen melder sig er der altid en ven for livet at hente! Hun har boet hos mig i 3 uger, jeg har besat hendes og kærestens hjem i mangt en aften når det har været hårdt at have kæreste på distancen... Og hun er på vej herned på cykel for at skåle på sommerens første sommerdag Hun er en NY gammel veninde.
Så er der den svenske radioværtinde jeg lærte at kende i Stockholm - kendis og det hele og trods 15 års forskel er der ingen tvivl om at vi "swinger"!!!

Og så er der min musikalske legestue - 3 drenge hjemmefra som gennem 10 år har været der i alt selvom vi har lyst til at kyle hinanden ud af vinduet af og til...

Men der er jo ALTID plads til flere

He he præcis som en blinddate! Jeg glæder mig også rigtig meget! Jeg har tænkt at vi bare kan drikke en flaske asti og så er hæmningerne overbord. Jaaaa ret meget som en date, he he

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.