Et ikk helt normalt "mavebillede" 39+2

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. oktober 2012

christina92

Snehund skriver:

Wauuuuavu! Hvor forbilledeligt! Smukt og stort tillykke. Du ser dejlig ud både før og efter

Tusind tusind tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. oktober 2012

christina92

Frk-Lotusblomst skriver:

DU ser jo knald godt ud.

Mange tak

Anmeld

1. oktober 2012

christina92

An&Jo skriver:

ja det er ret vildt, men nogen er jo bare heldigere stillet fra naturens side end andre..

Og så vidt jeg husker har du jo også holdt dig ret aktiv under graviditeten, så det har helt sikkert os hjulpet lidt..

Men ja det må da være dejligt lige at kunne snige sig igen..

Ja har kunne være meget aktiv  og det har da hel sikkert gjort en kæmpe forskel!

På billedet med maven har jeg lige løbet 3,6 km. og det er som sagt 3 dage inden jeg fødte.

Anmeld

15. november 2012

mommy1991

christina92 skriver:

Ja i dag kunne jeg jo så være 39+2, men sidder i stedet med min skønne datter her i armene  Mærkeligt at tænke på jeg ikke kommer til at "opleve" min terminsdato

Graviditetsvægten endte på 61 kg, og er nu tilbage på 53kg.

DET ER FANTASTISK AT VÆRE MOR!

Billedet med maven er fra 37+5, 3 dage inden jeg fødte.

Wauw, du ser fantastisk ud! Hvor er det inspirerende at høre at du har holdt dig superaktiv hele graviditeten igennem! Gjorde du også det helt i starten? Var du ikke nervøs? 

Anmeld

16. november 2012

christina92

emmagirl skriver:

Wauw, du ser fantastisk ud! Hvor er det inspirerende at høre at du har holdt dig superaktiv hele graviditeten igennem! Gjorde du også det helt i starten? Var du ikke nervøs? 

De første 3 måneder var jeg ikke aktiv overhovedet!! JEg var SÅ voldsom ramt af kvalme. tabte lige knap 10 kilo på 14 dage.

Og nej ikke nervøs, jeg var jo ikke i tvivl om at jeg nok skulle kunne mærke på min krop hvis jeg ikke kunne holde til det længere. Men det gik fint, har ikke haft så meget som en eneste plukkeve under hele graviditeten, hvilket jo ville have været et tydelig tegn på jeg var for aktiv

Anmeld

16. november 2012

mommy1991

christina92 skriver:

De første 3 måneder var jeg ikke aktiv overhovedet!! JEg var SÅ voldsom ramt af kvalme. tabte lige knap 10 kilo på 14 dage.

Og nej ikke nervøs, jeg var jo ikke i tvivl om at jeg nok skulle kunne mærke på min krop hvis jeg ikke kunne holde til det længere. Men det gik fint, har ikke haft så meget som en eneste plukkeve under hele graviditeten, hvilket jo ville have været et tydelig tegn på jeg var for aktiv

Okay! Det var da noget af en start  

Lavede du også styrketræning i gennem graviditeten? 

Anmeld

16. november 2012

mariesmavse92

VILDT!!! Heldige dig!!! Hjertelig tillykke med Bebsen

Anmeld

16. november 2012

christina92

emmagirl skriver:

Okay! Det var da noget af en start  

Lavede du også styrketræning i gennem graviditeten? 

Jeg trænede cirkeltræning i midten, men ikke de sidste 3-4 måneder. Kunne ikke rigtig komme på maskinerne med maven  Så nej ikke noget af betydning

Anmeld

16. november 2012

christina92

mariesmavse92 skriver:

VILDT!!! Heldige dig!!! Hjertelig tillykke med Bebsen

Takker

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.