Et ikk helt normalt "mavebillede" 39+2

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. oktober 2012

christina92

M (: skriver:

Wow, hvor er det vildt at du allerede har tabt 8 kg! Man kan jo slet ikke se, at det kun er en uge siden du har født! 

Det er utroligt!  troede heller ikke hel mine egne øjne da jeg hoppede på vægten

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. oktober 2012

christina92

FrkZier skriver:

hold nu kææææft hvor det vildt det der! - håber jeg kan gøre dig kunsten efter når det kommer dertil smukke hehe

Det kan du hel sikkert

Anmeld

1. oktober 2012

M (:

christina92 skriver:

Det er utroligt!  troede heller ikke hel mine egne øjne da jeg hoppede på vægten

Nej, det er helt vildt.. Men okay, baby, fostervand, moderkage o.lign. vejer jo alligevel pænt til..

Anmeld

1. oktober 2012

christina92

Miss Church skriver:

Og wups så var den væk  Det er godt nok vildt at det er gået så hurtigt med dig - men skøøønt!

Dejligt at du nyder din nye tilværelse som mor  

hehe ja den følelse har man virkelig! Utrolig den bare er væk, nu havde man lige vendt sig til at være kæmpe tyk

Anmeld

1. oktober 2012

christina92

An&Jo skriver:

Det er jo sindssygt det der..

Og her sidder jeg stadig med noget af min babymave som skulle have været forsvundet for 2 1/2 år siden..

Synes selv det ser så vildt ud! Skal godt nok vende mig til at være tynd igen nu kan man jo stå normalt ved køkkenbordet og snige sig forbi spisebordet

Anmeld

1. oktober 2012

Frk-Lotusblomst

DU ser jo knald godt ud.

Anmeld

1. oktober 2012

Snehund

Wauuuuavu! Hvor forbilledeligt! Smukt og stort tillykke. Du ser dejlig ud både før og efter

Anmeld

1. oktober 2012

Benjamins'mor

Wow, man kan jo slet ikke se du har været gravid.

Anmeld

1. oktober 2012

An&Jo

christina92 skriver:

Synes selv det ser så vildt ud! Skal godt nok vende mig til at være tynd igen nu kan man jo stå normalt ved køkkenbordet og snige sig forbi spisebordet

ja det er ret vildt, men nogen er jo bare heldigere stillet fra naturens side end andre..

Og så vidt jeg husker har du jo også holdt dig ret aktiv under graviditeten, så det har helt sikkert os hjulpet lidt..

Men ja det må da være dejligt lige at kunne snige sig igen..

Anmeld

1. oktober 2012

Ønskebarnet12

Hold kæft hvor ser du bare godt ud!! 

Ville ønske det var mig! :-p vejede sidst 53 i 2009 så det godt nok nogle år tilbage:-p du motivere os andre kvinder som har taget lige lovligt meget på:-D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.