2 børn - hvilken bil?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. maj 2009

Helle30

Min mands bil er en Toyota Landcruiser, som desværre er på gule plader, så han kan max have ét barn med ad gangen. Min er en Pegeout 307 sw, og der er rigtig god plads til hele familien.
Susan og jeg har haft 2 (TO) barnevogne med i den, dengang vi var hos dig Tut.
Desværre har den haft behov for et par halvdyre ture til mekaniker. F.eks. skal partikelfilteret skiftes jævnligt, og det koster 8000 hver gang (diesel).
Nåja, så røg undervognsbeklædningen jo af en gang på motorvejen - og med den også en vigtig beklædning, der skærmer hjulene.
Ellers er jeg rigitg glad for den.

Manden mener, jeg skal have en Volvo næste gang, men nu må vi se.

- Helle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2009

linemus

Vi har en Mazda 626 stationcar. Den er rigtig fin til to børn, og der er også plads til tvillingevognen bagi. Hvad der ikke er plads til, er tre autostole på bagsædet, så hvis vi skal afsted allesammen, må vi enten bytte bil med svigerforældrene, eller Kasper kører på motorcykel. Det er altså ikke helt praktisk eller hyggeligt. Så overvej lige det, hvis der overhovedet er mulighed for en tre'er

En veninde jeg har, har en bil, der hedder noget med Duplo. Der kan hun bare sætte barnevognen ind bagi uden at klappe den sammen. Smart, synes jeg.

Anmeld

25. maj 2009

Lene76

Vi har en opel Zafira ( el hvordan det nu staves) den har 7 sæder, hvis man ik bruger de 2 bagerste så har man et mega b-rum.

Vi har værtet super glase for vores og her er der osse plads til 2 Autostole plus 1 sæde til den ældste på 9....

Anmeld

25. maj 2009

Grynt

Tut, I bliver nok nødt til at sætte jer ind i og læse op omkring div. biler. Hvis I fx ønsker jer en bil med minimal rep på så skal iI nok vælge en suzuki, hvor i mod en pegeout er der mange rep på. Undersøg sikkerhed og crash test osv. Måske pris, km og alder er vigtigt for jer. Skriv ned alle de biler I gerne vil prøve og tag ud og prøvekøre dem. På den måde udelukker I nok nogle biler mens andet bare skal være det mærke/model osv. Måske skal I også bare gå op til forskellige folk og spørg dem hvad de har af erfarring med deres bil. Men jeg vil ikke råde jer til bare at gå ud og finde den første og bedste bil da det forhåbentligt er en bil I skal have køreglæde i og have i en del år.

Held og lykke

Tina, som ææælsker bil programmer og alt andet der har med motore at gøre

Anmeld

26. maj 2009

Marco2

Ja, efter debatten inde på øffen vil jeg ikke engang skrive hvilken bil vi bl.a har... Men den anden er en Ford Mondeo stationcar, og den har bare det største bagagerum man kan få. Der kan være så meget i den bil man tror det er løgn. Og den er ikke særligt tit på værksted. Og kører langt på literen...

AG

Anmeld

26. maj 2009

Astrid P

Marco2 skriver:

Ja, efter debatten inde på øffen vil jeg ikke engang skrive hvilken bil vi bl.a har... Men den anden er en Ford Mondeo stationcar, og den har bare det største bagagerum man kan få. Der kan være så meget i den bil man tror det er løgn. Og den er ikke særligt tit på værksted. Og kører langt på literen...

AG

Ej, hvad er det for en debat? Der er vist noget jeg er gået glip af...

Og hold nu lige op, hvor er det et fedt billede af Emily du har fået som profilpic. Hun ser da bare endnu mere lækker ud end hun plejer...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.