Vil I vide kønnet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. oktober 2012

M (:

th skriver:

nej detkan godt være svært, det er ikke altid nemt vi kunne heller ikke helt finde ud af drengenavnet der begynde vi med udelukkese metoden og lige pludselig sagde kæresten han skal da hedde bertram... og det synes jeg også om.

Det er da også ret sødt.. Vi er ikke nået til enighed om noget som helst! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2012

Mokka

Jeg SKAL bare vide det!! Det er jeg simpelthen nødt til!!! Og vi har først tid til MD-scanning d. 22/11 tror jeg det er

Har faktisk nævnt for min kæreste i dag, at vi jo godt kunne tage på en privat klinik, sådan lidt snart, og få den kønsscanning. Men han synes egentlig godt han kan vente

Har ingen navne i ærmet. Jeg elsker at komme ed forslag og idéer, men min kæreste, Ej det kan han ikke lige forholde sig til nu

Anmeld

5. oktober 2012

th

M (: skriver:

Det er da også ret sødt.. Vi er ikke nået til enighed om noget som helst! 

så er det godt der er et stykke tid endnu. Jeg fik mint drengenavn ved vores søn, så manden har bestem både pige og drenge navn denne gang men kan heldigvis lide begge

Anmeld

5. oktober 2012

M (:

th skriver:

så er det godt der er et stykke tid endnu. Jeg fik mint drengenavn ved vores søn, så manden har bestem både pige og drenge navn denne gang men kan heldigvis lide begge

Heldigt, at han ikke vælger nogen du synes er forfædelige, når nu han har frit valg

Anmeld

6. oktober 2012

Tanja Hedelund Jensen

Det er mandens tur til at bestemme om vi skal vide kønnet. Sidst bestemte jeg at vi ikke ikke ville vide det.

Er sikker på at han vil vide det, men det er ikke noget vi vil ud og betale for, så kan vi ikke se det til md scanningen, så er det bare en skam.

Anmeld

6. oktober 2012

th

Tanja Hedelund Jensen skriver:

Det er mandens tur til at bestemme om vi skal vide kønnet. Sidst bestemte jeg at vi ikke ikke ville vide det.

Er sikker på at han vil vide det, men det er ikke noget vi vil ud og betale for, så kan vi ikke se det til md scanningen, så er det bare en skam.

sådan er det også her det er kun hvis vi kan se det til den gratis scanning ellers venter vi.

Anmeld

8. november 2012

Sommerfugl86

Jeg bestemte ved vores datter at vi skulle vide kønnet, så denne gang har kæresten bestemt at det skal vi ikke!
Det er egentlig helt okay, og spændende at vente til fødslen, men syns godt nok det var svært til moderkagebiopsien "nej vi vil ikke vide kønnet"
Hvis det er en pige skal hun hedde Emily
En dreng skal nok hedde enten Liam, Kian eller Jack

Anmeld

8. november 2012

tarkoflen

Min kæreste er som et lille barn der skal pakke en julegave op, så vi skal vide det jeg havde ikke det store ønske om, at vi bare skulle vide det eller ej, så han får lov til at bestemme!

Dog vil vi ikke ud og give penge for en kønsskanning før MD! Måske hvis det er helt umuligt at se til MD, men ellers ikke! Vi er nok lidt nærige når det kommer til at betale os fra skanningerne

Anmeld

8. november 2012

MHB

Ja vi vil gerne vide kønnet. Vi vil dog ikke betale for en ekstra skanning så hvis ikke banditten vil vise os kønnet ved MD så venter vi. Jeg har ingen idé om hvilken køn det er, men diverse ammestue-teorier skyder på at det er en dreng, min mor har dog besluttet at det er en pige, så det bliver spændende

Vi skal dog først til MD d. 3/12 så der er noget tid endnu! 

Anmeld

10. november 2012

n00b 2.0

Min mand har mange teorier om, at det helt sikkert er en dreng, for alle mine veninder, der har fået børn de sidste par år har fået piger, hans veninde, der også er gravid, venter sig en pige, og hans fætters kone, der har termin 6 dage før mig, venter sig en pige. Så altså evolutionen vil diktere, at vi skal sætte en dreng i verden (siger han).

Vi er jo så altså nødt til at finde ud af det, så hvis det ikke er at se til MD, så betaler vi os fra en mere, måske en 3d, nu vi er derinde.

Drengenavnet er på plads - der er en South Park historie bag, så min mand har haft det i tankerne i mange år, men pigenavnet er stadig til diskussion. Alle de forslag, jeg har er for "white" (min mand er latinamerikaner fra USA). Gårsdagens forslag med Abigail var åbenbart super-white... Go figure...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.