Vil I vide kønnet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.230 visninger
19 svar
0 synes godt om
1. oktober 2012

th

Skal lige høre om hvor mange herinde der vil vide kønnet og har i allereder fundet navne??

vi vil gerne vide det og vi ved allerede at hvis det bliver en dreng bliver der en Bertram og en pige en Nicoline. Vi har en Oscar i forvejen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. oktober 2012

FF

Jeg og min kæreste vil gerne vide kønnet, når den tid kommer  

Men navnet , det bliver kun mig og min kæreste der ved intil han/hun bliver døbt men vi ved et drengenavn , men ikke pigenavn

Anmeld

1. oktober 2012

th

Fwf skriver:

Jeg og min kæreste vil gerne vide kønnet, når den tid kommer  

Men navnet , det bliver kun mig og min kæreste der ved intil han/hun bliver døbt men vi ved et drengenavn , men ikke pigenavn

lyder også dejligt. det bliver spændene

sådan har min familie også altid gjort, men vi har valgt vi synes det var rart at kalde den navnet fra start af.

Anmeld

1. oktober 2012

abe123

ja vi vil gerne vide kønnet, og gerne så hurtigt som mulig. Hvis alt ser godt ud til NF tager vi lige hjem og bestiller en kønsskanning 

Vi har snakket om det mange gange og ændre end del mening så det bliver sikkert noget helt tredje men lige nu er vores farvoritter Oskar og Rakel 

Anmeld

1. oktober 2012

0siv0

Vi vil også gerne vide kønnet - ikke fordi det gør en fløjtende fis, om det er en dreng eller pige, bare baby er sund og rask. Men det ér da nemmere at købe ind, hvis man kender kønnet.. Neutrale farver er så kedelige

Tænker at det er surprise nok i sig selv at stå med et lille nyt liv, så den ekstra overraskelse omkring køn synes jeg godt, vi kan undvære.

Navne havde vi såmen allerede snakket om laaang tid før, sådan for hyggens skyld. Men det er jo ikke til at sige, om den ligner en det eller det, når den kommer ud. Måske vores yndlingsnavne bare slet slet ikke passer Men når vi har fundet et navn, så bliver det offentligt med det samme, dåb og den slags bruger vi ikke.

Anmeld

1. oktober 2012

bubba

Jeps.. Så hurtigt som muligt :-) 

vi har faktisk haft navnene klar i flere år.. :-p hvis det bliver en dreng skal han hedde Jamie, og hvis det bliver en pige skal hun hedde Isabella :-)

Anmeld

4. oktober 2012

Tulle83

Vi kan næsten slet ikke vente til at få kønnet af vide! Det bliver først d. 21 nov.!! Så vi må væbne os med tålmodighed.

Vi har et drengenavn indtil videre, men pigenavnet er stadig usikkert.

Anmeld

4. oktober 2012

M (:

th skriver:

Skal lige høre om hvor mange herinde der vil vide kønnet og har i allereder fundet navne??

vi vil gerne vide det og vi ved allerede at hvis det bliver en dreng bliver der en Bertram og en pige en Nicoline. Vi har en Oscar i forvejen.

Vi vil ikke vide kønnet, og vi synes det er SÅ svært at finde lige præcis NAVNET.. Før jeg blev gravid var der masser af navne som jeg synes var gode, men nu hvor det ikke længere er en leg, så kan jeg slet ikke lide nogen navne godt nok til at de duer til mit barn.. 

Anmeld

4. oktober 2012

Karina84

Ja det vil vi!! 

Vi fik det ogsaa at vide ved storebror, og jeg synes det var saa rart at vide hvad det var der boksede rundt derinde. 

Jeg elskede at den kunne kalde ham for "ham" i stedet for "den", følte jeg fik et andet forhold til det jeg havde i maven 

Tror dog ikke jeg kan faa manden overtalt til en kønsscanning, saa hber vi kan se det til MD 

Anmeld

4. oktober 2012

th

M (: skriver:

Vi vil ikke vide kønnet, og vi synes det er SÅ svært at finde lige præcis NAVNET.. Før jeg blev gravid var der masser af navne som jeg synes var gode, men nu hvor det ikke længere er en leg, så kan jeg slet ikke lide nogen navne godt nok til at de duer til mit barn.. 

nej detkan godt være svært, det er ikke altid nemt vi kunne heller ikke helt finde ud af drengenavnet der begynde vi med udelukkese metoden og lige pludselig sagde kæresten han skal da hedde bertram... og det synes jeg også om.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.