Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
CS skriver: Haha jamen hun er jo ude for længe siden men en lille update kommer her
Haha jamen hun er jo ude for længe siden men en lille update kommer her
Åh det ved jeg. Ville bare så gerne se hende Jeg må forsøge at ligge et billede ind til jer imorgen så. Åh hun er blevet stor :-) elsker det krusehår
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Zette skriver: Nå hvad ved jeg Kunne ellers godt have brugt den. Jeg er sygemeldt med bækkenløsning hurra. Men skal starte på skoleperiode d. 15 okt. - først skal vi dog til Jylland i en uge og slappe af i Lalandia og besøge Laulund - wheeee
Nå hvad ved jeg Kunne ellers godt have brugt den. Jeg er sygemeldt med bækkenløsning hurra. Men skal starte på skoleperiode d. 15 okt. - først skal vi dog til Jylland i en uge og slappe af i Lalandia og besøge Laulund - wheeee
tanja. skriver: Ja, men den er altsåvæk fordi den blev misbrugtHåber det bliver godt skoleforløbet, hvad er det for noget? jeps jeg er nysgerrig Hvordan klare du den så med bækkenløsning og Malou? herhjemme brugte jeg rigtig meget skamler ovs til Lærke hvis hun skulle op nogen stedetlyder skønt og er da kun LIDT misundelig over du skal mødes med Laulund
Ja, men den er altsåvæk fordi den blev misbrugtHåber det bliver godt skoleforløbet, hvad er det for noget? jeps jeg er nysgerrig Hvordan klare du den så med bækkenløsning og Malou? herhjemme brugte jeg rigtig meget skamler ovs til Lærke hvis hun skulle op nogen stedetlyder skønt og er da kun LIDT misundelig over du skal mødes med Laulund
Hmmmm, mærkeligt!
jamen min kære husbond er i London nu, så Malou får lov at arbejde for sagen. Hun kravler selv op på de fleste ting, ind i bilen osv. Hun bliver skiftet på gulvet, isengen, eller sofaen.... Så flytter jg puslepuden rundt.
Men det er lidt hårdt, for hun er stadig mors pige og vil gerne løftes og puttes og nusses om.
kan godt forstå du er misundelig!! Hihi
Zette skriver: Åh det ved jeg. Ville bare så gerne se hende Jeg må forsøge at ligge et billede ind til jer imorgen så. Åh hun er blevet stor :-) elsker det krusehår
Det ved jeg - driller også bare lidt Ja det går SÅ stærkt lige for tiden, og hun har det vildeste garn haha Du må forbi bloggen der ligger lidt ekstra billeder og kommer jævnligt
Glæder mig til at se din fine mave eeeelsker mavebilleder
Zette skriver: Hmmmm, mærkeligt! jamen min kære husbond er i London nu, så Malou får lov at arbejde for sagen. Hun kravler selv op på de fleste ting, ind i bilen osv. Hun bliver skiftet på gulvet, isengen, eller sofaen.... Så flytter jg puslepuden rundt. Men det er lidt hårdt, for hun er stadig mors pige og vil gerne løftes og puttes og nusses om. kan godt forstå du er misundelig!! Hihi
Zette skriver: så er jeg allerede halvvejs. Vildt Skal onsdag til MD og glæder mig. Vi ved allerede hvad der gemmer sig i maven, et sødt og sparkende tøsebarn Lillesøster skal hedde Sia. Og Malou har allerede lært det de første 10 uger var dræbende langsomme, men nu flyver tiden. det er så bekræftende at kunne mærke hende så tydeligt allerede nu, kan klart mærke forskel fra sidst hvor moderkagen lå og beskyttede mod spark - jeg bliver nærmest helt forskrækket nu. Tak for at du læste med
så er jeg allerede halvvejs. Vildt
Skal onsdag til MD og glæder mig. Vi ved allerede hvad der gemmer sig i maven, et sødt og sparkende tøsebarn
Lillesøster skal hedde Sia. Og Malou har allerede lært det
de første 10 uger var dræbende langsomme, men nu flyver tiden.
det er så bekræftende at kunne mærke hende så tydeligt allerede nu, kan klart mærke forskel fra sidst hvor moderkagen lå og beskyttede mod spark - jeg bliver nærmest helt forskrækket nu.
Tak for at du læste med
Tilykke med milepælen søde Zette
- Sia er et smukt navn og så fint til Malou.
CS skriver: Det ved jeg - driller også bare lidt Ja det går SÅ stærkt lige for tiden, og hun har det vildeste garn haha Du må forbi bloggen der ligger lidt ekstra billeder og kommer jævnligt Glæder mig til at se din fine mave eeeelsker mavebilleder
Den virker ikke :-(
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128