Allerede halvvejs

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. september 2012

smokin

CS skriver:

Haha jamen hun er jo ude for længe siden  men en lille update kommer her

Åh det ved jeg. Ville bare så gerne se hende  Jeg må forsøge at ligge et billede ind til jer imorgen så. Åh hun er blevet stor :-) elsker det krusehår 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. september 2012

Koen.

Zette skriver:

Nå hvad ved jeg  Kunne ellers godt have brugt den. Jeg er sygemeldt med bækkenløsning hurra.  Men skal starte på skoleperiode d. 15 okt. - først skal vi dog til Jylland i en uge og slappe af i Lalandia og besøge Laulund - wheeee 

Ja, men den er altsåvæk fordi den blev misbrugt

Håber det bliver godt skoleforløbet, hvad er det for noget? jeps jeg er nysgerrig Hvordan klare du den så med bækkenløsning og Malou? herhjemme brugte jeg rigtig meget skamler ovs til Lærke hvis hun skulle op nogen stedet

lyder skønt og er da kun LIDT misundelig over du skal mødes med Laulund

Anmeld

30. september 2012

smokin

tanja. skriver:

Ja, men den er altsåvæk fordi den blev misbrugt

Håber det bliver godt skoleforløbet, hvad er det for noget? jeps jeg er nysgerrig Hvordan klare du den så med bækkenløsning og Malou? herhjemme brugte jeg rigtig meget skamler ovs til Lærke hvis hun skulle op nogen stedet

lyder skønt og er da kun LIDT misundelig over du skal mødes med Laulund

Hmmmm, mærkeligt! 

jamen min kære husbond er i London nu, så Malou får lov at arbejde for sagen. Hun kravler selv op på de fleste ting, ind i bilen osv. Hun bliver skiftet på gulvet, isengen, eller sofaen.... Så flytter jg puslepuden rundt. 

Men det er lidt hårdt, for hun er stadig mors pige og vil gerne løftes og puttes og nusses om. 

kan godt forstå du er misundelig!! Hihi 

Anmeld

30. september 2012

CS

Zette skriver:

Åh det ved jeg. Ville bare så gerne se hende  Jeg må forsøge at ligge et billede ind til jer imorgen så. Åh hun er blevet stor :-) elsker det krusehår 

Det ved jeg - driller også bare lidt  Ja det går SÅ stærkt lige for tiden, og hun har det vildeste garn haha  Du må forbi bloggen der ligger lidt ekstra billeder og kommer jævnligt

Glæder mig til at se din fine mave eeeelsker mavebilleder

Anmeld

30. september 2012

Koen.

Zette skriver:

Hmmmm, mærkeligt! 

jamen min kære husbond er i London nu, så Malou får lov at arbejde for sagen. Hun kravler selv op på de fleste ting, ind i bilen osv. Hun bliver skiftet på gulvet, isengen, eller sofaen.... Så flytter jg puslepuden rundt. 

Men det er lidt hårdt, for hun er stadig mors pige og vil gerne løftes og puttes og nusses om. 

kan godt forstå du er misundelig!! Hihi 

Det er jo det der er det svære, for de er så selvstændig at de kan (vil) en masse, men samtidig så små at de netop stadig vil bæres Men godt i finder ud af det og så må ibare hygge og nusse ekstra i sofaen

Anmeld

30. september 2012

Mette.

Zette skriver:

så er jeg allerede halvvejs. Vildt 

Skal onsdag til MD og glæder mig. Vi ved allerede hvad der gemmer sig i maven, et sødt og sparkende tøsebarn 

Lillesøster skal hedde Sia. Og Malou har allerede lært det 

de første 10 uger var dræbende langsomme, men nu flyver tiden.

det er så bekræftende at kunne mærke hende så tydeligt allerede nu, kan klart mærke forskel fra sidst hvor moderkagen lå og beskyttede mod spark - jeg bliver nærmest helt forskrækket nu. 

Tak for at du læste med 

Tilykke med milepælen søde Zette

- Sia er et smukt navn og så fint til Malou.

Anmeld

30. september 2012

smokin

CS skriver:

Det ved jeg - driller også bare lidt  Ja det går SÅ stærkt lige for tiden, og hun har det vildeste garn haha  Du må forbi bloggen der ligger lidt ekstra billeder og kommer jævnligt

Glæder mig til at se din fine mave eeeelsker mavebilleder

Den virker ikke :-( 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.