Update på jobsøgnings dilemma.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

437 visninger
4 svar
0 synes godt om
30. september 2012

Anonym trådstarter

Kære alle

Har i løbet af den sidste uges tid oprettet et par debatter herinde om jobjagt, dagpenge, ærlighed til jobsamtaler osv. Jeg takker for alle jeres gode råd og fine kommentarer.

Jeg har besluttet mig for ikke at søge det lønnede job, som jeg måske havde i sigte. Er kommet frem til, at hvis jeg fik jobbet ville det være for stor en belastning for både graviditeten, mig og min familie. Det er uforsvarligt både helbredsmæssigt og familielivsmæssigt. Trods de økonomiske fordele.

Jeg har været til samtale på løntilskudsjobbet og lagde kortene på bordet - sagde, at jeg er gravid. Lederen tog det virkelig pænt, han sagde, at alle har ret til at få børn og han har haft masser af gravide ansat. Vi har nu en mundtlig aftale om, at jeg skal starte op d. 1/11 2012 indtil jeg skal på barsel. Så håber jeg han overholder den aftale - men det tror jeg nu han gør.

Sikke en lettelse både at starte op på et ærligt grundlag og at være afklaret med ikke at søge det lønnede job i denne omgang!

Fortsat god søndag!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. september 2012

Janni.

Jeg tror på at man kommer længst med ærlighed. Held og lykke med jobbet.

Anmeld

30. september 2012

Finemoar<3

Anonym skriver:

Kære alle

Har i løbet af den sidste uges tid oprettet et par debatter herinde om jobjagt, dagpenge, ærlighed til jobsamtaler osv. Jeg takker for alle jeres gode råd og fine kommentarer.

Jeg har besluttet mig for ikke at søge det lønnede job, som jeg måske havde i sigte. Er kommet frem til, at hvis jeg fik jobbet ville det være for stor en belastning for både graviditeten, mig og min familie. Det er uforsvarligt både helbredsmæssigt og familielivsmæssigt. Trods de økonomiske fordele.

Jeg har været til samtale på løntilskudsjobbet og lagde kortene på bordet - sagde, at jeg er gravid. Lederen tog det virkelig pænt, han sagde, at alle har ret til at få børn og han har haft masser af gravide ansat. Vi har nu en mundtlig aftale om, at jeg skal starte op d. 1/11 2012 indtil jeg skal på barsel. Så håber jeg han overholder den aftale - men det tror jeg nu han gør.

Sikke en lettelse både at starte op på et ærligt grundlag og at være afklaret med ikke at søge det lønnede job i denne omgang!

Fortsat god søndag!

Hvis du det er dig der har oprettet en anden tråd med opdatering om job - så er du ikke længere anonym! Ved ikke om det er meningen..

Anmeld

30. september 2012

Anonym trådstarter

Finemoar<3 skriver:

Hvis du det er dig der har oprettet en anden tråd med opdatering om job - så er du ikke længere anonym! Ved ikke om det er meningen..

Det ved jeg godt. Tak fordi du gjorde mig opmærksom på det. Jeg droppede anonymiteten i min tråd fra tidligere i dag. Tænkte, hvorfor egentlig være anonym? Det er jo ikke en "skam" at være jobsøgende og forvirret - selvom det nogen gange kan føles skamfuldt.

Men oprettede denne up-date som anonym, da mine første tråde om emnet var anonyme - og lovede dengang at holde jer opdateret

Anmeld

30. september 2012

Anonym trådstarter

Janni. skriver:

Jeg tror på at man kommer længst med ærlighed. Held og lykke med jobbet.

Tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.