Hvordan føles bækkenbundsløsning ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

861 visninger
9 svar
0 synes godt om
30. september 2012

LBK

Ja. Vil du beskrive det for mig?? Jeg har såå ondt i min lyske ;( 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. september 2012

L&V

LBK skriver:

Ja. Vil du beskrive det for mig?? Jeg har såå ondt i min lyske ;( 

Altså det er jo noget man får under graviditeten og det forsvinder som regel efter fødslen.. Det føles som ens knogler ikke sidder rigtigt, deter besværligt at rejse sig, komme ud af bilen også får man ofte en meget charmerende vraltende gang

Anmeld

30. september 2012

Muhmi

Nu har jeg ikke bækkenløsning (Endnu) Men jeg har skambensløsning som snildt kan udvikle sig til bækkenløsning...

Og det føles som om mine knogler sidder og gnubber op imod hinanden i skambenet... Når jeg har overanstrengt mig så gør det rigtig ondt i skambenet og i halebenet + henover lænden og jeg kan ikke rigtig gå ordentligt... Jeg vralter og har meget svært ved at komme op fra vores sofa, skal helst have hjælp.. Når jeg ligger ned på siden, så gør det rigtig ondt, så jeg skal ligge med en pude imellem benene så mit skamben ikke bliver presset sammen...

Tænker du måske har ligamentsmerter...?

Anmeld

30. september 2012

LBK

Jeg har rigtig ondt i lysken når jeg går, står og sidder. Når jeg ligger ned gør det ikke ondt. Det der gør mest ondt er at bevæge benene til siden sim fx når mAn sætter sig ind i En bil. Og om morgenen kan jeg næsten ikke komme ud af min seng. Det føles bestemt ikke som ligament smerter ..

Anmeld

30. september 2012

L&V

LBK skriver:

Jeg har rigtig ondt i lysken når jeg går, står og sidder. Når jeg ligger ned gør det ikke ondt. Det der gør mest ondt er at bevæge benene til siden sim fx når mAn sætter sig ind i En bil. Og om morgenen kan jeg næsten ikke komme ud af min seng. Det føles bestemt ikke som ligament smerter ..

Det kan være en nerve eller noget der sidder fast.. Går ud fra at du har født for noget tid siden? Havde du det under graviditeten?

Anmeld

30. september 2012

LBK

Jeg venter barn nummeR to nu og er i uge 22. Jeg har ikke prøvet det her under den første graviditet. Det gør mega ondt hele dagen. Men skønt om natteN når jeg ligger ned . 

Anmeld

30. september 2012

L&V

LBK skriver:

Jeg venter barn nummeR to nu og er i uge 22. Jeg har ikke prøvet det her under den første graviditet. Det gør mega ondt hele dagen. Men skønt om natteN når jeg ligger ned . 

Oki.. Prøv og hør din læge ad, det kan jo være det er noget de kan fikse eller forklare.. Det lyder umiddelbart ikke som bækkenløsning

Anmeld

30. september 2012

LauraL

LBK skriver:

Jeg havde det på samme måde i sidste uge, da jeg var i uge 21. Det varede et par dage og blev så bedre... Troede det måske var en fibersprængning, men hælder måske mere til at det var en nerve der var kommet i klemme...
Håber dit snart er væk igen... Go bedring ihvertfald.... :-)

Anmeld

30. september 2012

LBK

LauraL skriver:

Jeg havde det på samme måde i sidste uge, da jeg var i uge 21. Det varede et par dage og blev så bedre... Troede det måske var en fibersprængning, men hælder måske mere til at det var en nerve der var kommet i klemme...

Tak det kunne jeg jo håbe men mit har ny varet i 14 dage ca og bliver værre og værre hver dag.. 

Anmeld

30. september 2012

LauraL

LBK skriver:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.