Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
tumle skriver: Billede Nr. 2 er taget i dag, man kan måske ane en lille streg på den herhjemme, men det var meget svært at fange på billedet. Dog er billede 1 testen fra i torsdag helt klart tydligere men stadig meget svagt. Vil teste igen om en uges tid.
Billede Nr. 2 er taget i dag, man kan måske ane en lille streg på den herhjemme, men det var meget svært at fange på billedet. Dog er billede 1 testen fra i torsdag helt klart tydligere men stadig meget svagt. Vil teste igen om en uges tid.
Glæder mig til forhåbentlig positiv update!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
tumle skriver: Super så er det ikke kun mig der kan. Er spændt på om min menstruation kommer eller ej, kan dårligt vente på at få svar.
Super så er det ikke kun mig der kan.
Er spændt på om min menstruation kommer eller ej, kan dårligt vente på at få svar.
Uuuhhh ja... Held og lykke
Desværre nej
Jeg kan se på begge Held og lykke
Har du testet igen ?
Jeg kan ane lidt på billede 1.. men ikke 2. Håber for dig den er positiv
Amanda. skriver: Jeg kan se på begge Held og lykke
Tak skal du have.
S86 skriver: Har du testet igen ?
Nej har ikke testet endnu, tester på fredag eller lørdag, men er efterhånden ret sikker på den er negativ. :-(
Linsi skriver: Jeg kan ane lidt på billede 1.. men ikke 2. Håber for dig den er positiv
Jeg kan kun skimte stregen hvis jeg vender min skærm, ellers vil jeg nok ikke stole på testen.
Krydser for den snart er der og udvikler sig
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128