Frøken J. skriver:
Nej, jeg synes ikke du skal tage jobbet. Jeg kan godt forstå, som du selv skriver, at du ikke vil have at det offentlige skal forsøge, men omvendt er det jo ingen skam - Og det vil gå hårdt ud over din familie, hvis du har den afstand til jobbet. Dit barn, og også bonusbørn, vil ikke se meget til dig, og der må jeg være ærlig og sige, at det synes jeg bestemt ikke dit barn er tjent med. Barnet har brug for mor, og du vil ikke give det samme, med så meget daglig transporttid PLUS arbejdstid. Håber du forstår hvad jeg mener 
Tusind tak for dit svar Frøken J. 
Jeg har også droppet tanken nu, og har det rigtig godt med det!
Har fået lovning på et løntilskudsjob, der ligger i en passende afstand fra min bopæl og som bliver timet med min barsel. Så kan det jo være, at det kan give noget lønnet på sigt
Lige nu handler det om at passe på mig selv og den lille bønne (+ resten af familien). Derfor er det uforsvarligt at stille os i den position, som det lønnede job ville gøre.
Hellere småfattig og nærværende
end økonomisk dækket ind, stresset, fraværende og utilstrækkelig på alle områder.
Jeg ønsker ikke at piske rundt i "manegen", når der forhåbentlig kommer et lille barn, så vil jeg være der for det 100% (eller i hvert fald så meget som overhoved muligt!)

Anmeld