mariamiss6 skriver:
Ganache er ganske glimrende, så fortsæt du bare med det.
Det både smager bedre, og er super nemt at smøre op med 
En kagerulle i træ kan sagtens bruges. men jeg vil alligevel anbefale dig at købe sådan en i nylon (hvilket de oftest er) som jeg skrev tidligere. Det er MEGET nemmere.
Ellers hvis du har en veninde eller bekndt som laver kager, så spørg om du må prøve hendes engang, så du kan se om du mærker forskel.
Du kan også sagtens rulle ud på bagepapir. Men det ville klart være lettere for dig, med et silikone/plastik underlag.
Jeg selv skal vidst ud og se om jeg ikke kan få fat i en klar voksdug, som er levnedsmiddelgodkendt. For når man laver de rigtig store kager, er der bare ikke rigtig noget underlag der er stort nok, og jeg har et træbord.
Noget andet er, med den kagerulle. Da den er af træ suger den til sig af diverse fugt og ting som kan klistre. Det kan besværliggøre udrulningen. Så kan du være nødt til at pæse maizena eller andet på, og så risikerer du at udtørre fondanten, som så igen gør det hele mere besværligt.
Altså. Hvis du kun skal lave denne her ene kage mere, så skal du bare fortsætte med din trærulle, for det ER dyrt at købe de "rigtige" ting til kagerne. Men hvis du har i sinde at fortsætte, og lave mange kager med tiden, så vil jeg anbefale den nylon rulle.
Du kan handle i england og holland. Der er mange af tingene billigere, og du sparer meget især hvis du skal købe stort ind.
Hvis du bruger google chrome, kan du bare bede browseren om at oversætte siden for dig, så kan du bedre finde rundt i varene og varegrupperne.
Så kan du bruge www.vekselkurs.dk til at regne priserne ud fra pund og euro, til danske kroner, så du hele tiden kan følge med i dine indkøb.
Der kommer IKKE ekstra told på, når du handler i England og Holland 
Du skal IKKE handle i USA, og tro du kan regne med priserne, da der ofte først kommer dansk told på EFTER pakken er sendt. Så får du en efterregning, på det toldede beløb.
min plan er at jeg skal lave flere kager så jeg er i gang med at købe forskellige ting. jeg kan ikke rigtig finde sådan en kagerulle nå man skriver det på google. har du du link?
jeg kender kun en side fra holland så jeg tænkte på om du også vil linke til de siger du har derfra?