Et spørgsmål om g-test

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

799 visninger
10 svar
0 synes godt om
29. september 2012

grinny

Har i prøvet at tage en test om aftenen som var negativ og så tage en dagen efter om morgen som var positiv?

Jeg er gået 2 dage over og min tålmodighed kunne altså ikke vente til i morgen  Har været til fødselsdag hele dagen, så har nok drukket mere væske end jeg normalt ville gøre på en dag, så tænker om det kan have noget at sige?

Testen var negativ, men som sagt er jeg 2 dage over tiden og har på ingen måde tegn på at mens er på vej. 

Åhh, måske håber jeg bare for meget 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2012

fresia

Profilbillede for fresia

Du kan meget vel få en negativ test om eftermiddagen/aftenen, og så 

En positiv morgenen koncentrationen af HCG i urinen er meget mere koncentretet om morgenen når man ikke er så langt henne

Så prøv du bare at tage en imorgen tidlig, eller om et par dage

Held og lykke  

Anmeld

29. september 2012

grinny

fresia skriver:

Du kan meget vel få en negativ test om eftermiddagen/aftenen, og så 

En positiv morgenen koncentrationen af HCG i urinen er meget mere koncentretet om morgenen når man ikke er så langt henne

Så prøv du bare at tage en imorgen tidlig, eller om et par dage

Held og lykke  

Det mente jeg nok at der var noget om  Tror lige jeg venter til mandag for hvis den ikke kommer imorgen er det den første gang jeg har gået så meget over tid, plejer dog heller ikke at gøre 2 dage over. 

Åhh,  for at den heller ikke kommer imorgen

Anmeld

30. september 2012

grinny

Stadig ingen mens, men negativ test  Har aldrig prøvet at gå over tiden, så hvorfor er den ikke bare positiv? 

Anmeld

30. september 2012

M (:

grinny skriver:

Stadig ingen mens, men negativ test  Har aldrig prøvet at gå over tiden, så hvorfor er den ikke bare positiv? 

Så længe mens ikke har meldt sin ankomst er der stadig håb -  for, at det bare skyldes, at du er lidt langsom til at danne HCG! 

Anmeld

30. september 2012

grinny

M (: skriver:

Så længe mens ikke har meldt sin ankomst er der stadig håb -  for, at det bare skyldes, at du er lidt langsom til at danne HCG! 

Håber også bare at det er min krop der er lidt langsom  men har været uden p-piller i 2½ år og den er ALDRIG kommet for sent, så det må være gode tegn

Anmeld

30. september 2012

M (:

grinny skriver:

Håber også bare at det er min krop der er lidt langsom  men har været uden p-piller i 2½ år og den er ALDRIG kommet for sent, så det må være gode tegn

Ja, det kunne da godt tyde på, at der er noget i gære! 

Anmeld

1. oktober 2012

grinny

Endnu en dag uden mens og negativ test. Ringede til lægen som sagde at jeg kunne komme med en urinprøve, men den er også negativ og hun sagde at hvis den er negativ er jeg ikke gravid, men synes der er mange der siger at de heller ikke fik positiv hos lægen, eller hvad? Er den negativ hvis den er det hos lægen?

Anmeld

4. oktober 2012

tanjaf88

det bedst hvis man først tester efter du har holdt dig i 4 timer,  du kan resikere som de andre siger negativ hvis urinen er for tynd, hvis du lige har dukket vand f.eks og så tester efter ikke så lang tid..

Anmeld

4. oktober 2012

tanjaf88

grinny skriver:

Endnu en dag uden mens og negativ test. Ringede til lægen som sagde at jeg kunne komme med en urinprøve, men den er også negativ og hun sagde at hvis den er negativ er jeg ikke gravid, men synes der er mange der siger at de heller ikke fik positiv hos lægen, eller hvad? Er den negativ hvis den er det hos lægen?

jeg testet sidst jeg var gravid selv positiv hele tiden men hos lægen blev den ved og være negativ.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.