maven uge 7 :O

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

858 visninger
10 svar
0 synes godt om
29. september 2012

AMtrier

Heej piger !

Jeg har oplevet noget virkelig mærkeligt idag.
Jeg er 7 uger henne og det er første barn.
Igår havde jeg meget løst tøj på så viste ikke rigtig så meget krop.
I morges da jeg så skulle have tøj på var min mave kæmpe ! Altså det ligner jeg er meget længere henne, maven burde da ikke vokse allerede ? :s
Jeg var faktisk nødt til at hoppe i elastik bukser, og selv med en løs trøje havde jeg den fineste runde bule.
Min mave er helt flad/rund altså uden en delle og så er den helt hård!
Det er da ikke normalt at se gravid ud så tidligt er det ? :s
Er der andre som har oplevet noget lignende ? Jeg HAR VIRKELIG prøver at trække maven ind men det bliver ikke anderledes :/
Det skal lige siges at jeg blev skannet for nogle dage siden og hun sagde jeg havde en fin LILLE bule, men nu synes jeg altså den er meget stor :s og der er kun EN derinde

Håber i har nogle erfaringer eller kommentarer, for synes det hele er lidt mærkeligt

Kram fra AM

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2012

Janni.

Det er meget almindeligt at blive oppustet i starten. Tillykke med spiren.

Anmeld

29. september 2012

AMtrier

Janni. skriver:

Det er meget almindeligt at blive oppustet i starten. Tillykke med spiren.

Taak skal du have

Hvis jeg bare er op pustet så er der godt nok meget luft :O

Anmeld

29. september 2012

Janni.

AMtrier skriver:

Taak skal du have

Hvis jeg bare er op pustet så er der godt nok meget luft :O

Synes jeg pruttede konstant da jeg var gravid, ved ikke der er en sammenhæng.

Anmeld

29. september 2012

AMtrier

Janni. skriver:

Synes jeg pruttede konstant da jeg var gravid, ved ikke der er en sammenhæng.

Det gør jeg heldigvis ikke ! men det er da meget pænt med en stor hård mave, meeeeen 7 uger så er det næsten pinligt :p

Anmeld

29. september 2012

ekebiv

AMtrier skriver:

Det gør jeg heldigvis ikke ! men det er da meget pænt med en stor hård mave, meeeeen 7 uger så er det næsten pinligt :p

Bare rolig, det er slet ikke baby endnu, den kigger knap nok op over trussekanten :-)

Anmeld

29. september 2012

TWT

Ihhh stort tillykke, så lykkedes det endelig  

det er meget normalt at være meget forpustet i starten. Jeg lignede en der var 20 uger henne, da jeg kun var 4-13 uger, pga luft og oppustethed. Så det er ganske normalt

Anmeld

29. september 2012

AMtrier

TWT skriver:

Ihhh stort tillykke, så lykkedes det endelig  

det er meget normalt at være meget forpustet i starten. Jeg lignede en der var 20 uger henne, da jeg kun var 4-13 uger, pga luft og oppustethed. Så det er ganske normalt

Taaak søde ! Ja endelig !!
Håber det går godt ? !

Jeg kunne snildt bilde folk ind at jeg er 20 uger henne, så det skræmmer mig lidt ? Bliver den bare større fra nu så ? Eller aftager kæmpe bilen igen ?

Anmeld

29. september 2012

TWT

AMtrier skriver:

Taaak søde ! Ja endelig !!
Håber det går godt ? !

Jeg kunne snildt bilde folk ind at jeg er 20 uger henne, så det skræmmer mig lidt ? Bliver den bare større fra nu så ? Eller aftager kæmpe bilen igen ?

Ååårh hvor er det altså godt for jer!  

nej min mave forsvandt igen da jeg var 12 uger henne, og så kunne man først se jeg var gravid 22-23 uge. Det er fordi du har en masse luft i maven, pga hormoner mm.  

jo tak det går rigtig godt nu har jeg kun 8 uger igen - og glæder mig til at komme af med maven  

går det også godt med dig? 

Anmeld

29. september 2012

Snehund

Jeps, tror også det er de kære hormoner, der får din mave til at svulme. Det kan de godti starten, men det forsvinder som regel igen efter et stykke tid. For nogle få bliver det vist ved, men det er vist hos de færreste.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.