37+3 og stadigvæk problemer med flowet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

368 visninger
3 svar
0 synes godt om
29. september 2012

natashalarsen

Hej piger

Jeg har ikke født endnu..

Men de fandt ud af flowet i navlesnoren er helt skidt.

Den fungere ikke som den skal desværre .

Men de snakker om at sætte mig igang når det rigtige tidspunkt er for Magnus og jeg, da Magnus trække vejret selv funktion ikke viste at han kunne det i torsdagsskal til.scanning mandag og se om han kan der er 37+3 og min dreng vejer 2400 og er 45cm lang så stor er han ikke ..håber at hans lunger selv kan så jeg kan blive sat igang og at han kan komme ud og få noget næring <3.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2012

Muhmi

natashalarsen skriver:

Hej piger

Men de snakker om at sætte mig igang når det rigtige tidspunkt er for Magnus og jeg, da Magnus trække vejret selv funktion ikke viste at han kunne det i torsdagsskal til.scanning mandag og se om han kan der er 37+3 og min dreng vejer 2400 og er 45cm lang så stor er han ikke ..håber at hans lunger selv kan så jeg kan blive sat igang og at han kan komme ud og få noget næring <3.

Anmeld

29. september 2012

Camillos

natashalarsen skriver:

Hej piger

det forstår jeg ikke helt .. kan du / han ikke få lungemodner så når han ikke kan trække vejret selv eller? 

Anmeld

29. september 2012

natashalarsen

De mener det for risikabelt så jeg venter men de vil heller ikke han bliver for dårlig de venter bare på det rette tidspunkt før uge 40 .

<3

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.