Gode råd søges!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. maj 2009

Nadi

DK skriver:

Hvis man gerne vil blive gravid, så er det også en god ide at dyrke hyppigt sex. Jeg mener at eksperterne anbefalder hver anden dag, hvis det skal være helt optimalt

Jeg har hørt det gerne skal være hver dag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2009

Riksen

Nadi skriver:

Jeg har hørt det gerne skal være hver dag

Altså jeg synes nu, at jeg har læst og hørt, at det er bedst at have sex hver anden dag. Det skulle være noget med, at der er flere gode sædceller i portionen, hvis man holder pause fra sex hver anden dag.

Men når nu du siger hver dag, så bliver jeg da lidt forvirret. Måske er der ikke en decideret regel, man absolut skal følge, men bare sørge for at have hyppig sex?

Anmeld

25. maj 2009

Balderson

Krydser  for at det snart lykkes for jer...

Jamen med min søn gik der lang tid, vi arbejde på sagen over et år inden han kom til verden i august sidste år..

Men nr. 2 som kommer til september, ja der bestemt vi os for at vi ville begynde i dec 2008 og samme mdr. var den hjemme...

Det vi gjorde var at dyrke sex på 6,8,10,12,14,16 og 18 dagen...

Jeg vidste med det samme at graviditeten var i hus og 4 dage inden jeg skulle have min mens fik jeg 2 streger frem på graviditetsprøven...

Anmeld

25. maj 2009

Riksen

Eksperterne siger jo at ca.80-85% opnår graviditet inden for det første år, så hvis min kæreste og jeg skal nå at være en del af den statistik, har vi 4 mdr. endnu

Jeg ved godt at der er par, der prøver i flere år, så jeg burde ikke beklage mig efter kun 8 mdr. - er bare lidt utålmodig.

Hvor er det skønt at det lykkedes for jer med det samme 2. gang - I må ha' været utålmodige da I forsøgte med jeres søn eller..? Det ville jeg ha' været.

Vi må bare dyrke hyppig sex og så slappe lidt af. Der er vel ikke så meget andet at gøre...?

Anmeld

8. juni 2009

Charlot1

Hej hej...

Forstår det udemærket, at du bliver utålmodig. For når beslutter sig for at få et barn, skal det jo gerne være hurtigst :-)
Det tog selv lidt over 3 år for os. Så om vi var godt utålmodige til sidst, må man sige ja til. Vi bestilte tid hos vores læge, for at skulle blive undersøgt, og så vupti, så var den der. Den dag jeg skulle til lægen for at blive undersøgt, kunne jeg fortælle min læge, at jeg havde taget en positiv test to dage forinden. Så det var nok fokus der blev flyttet :-)

Så nu er jeg 22 uger henne.

Jeg har også læst at man skal dyrke sex hver 2. dag. Så det er bare med at komme igang.. Hi hi..

Held og lykke med det.. Det skal nok komme.

Hilsen Charlot

Anmeld

8. juni 2009

Pige2009

Jeg blev gravid på P-piller og min graviditet var ikke planlagt, og jeg kan ikke just prale af, at have levet sundt ind til jeg blev gravid. Jeg tror det er meget forskelligt fra person til person, hvor hurtigt man kan blive gravid, men selvfølgelig skader det ikke at leve sundt - tværtimod.

Held og lykke med "Projekt Baby"

Anmeld

9. juni 2009

Riksen

Hej til jer begge

Jeg tror I har ret i at man skal flytte fokus fra projektet. Man hører det jo hele tiden, men det er nogle gange lidt svært. Men i øjeblikket går det ok, for jeg skal koncentrere mig om diverse eksaminer, så min energi bliver brugt på det i stedet 

Tak for jeres svar.

Jeg skal nok holde jer opdaterede

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.