Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hey Ladies
Er ny herinde og tja.. Ved ik rigtig hvorfor jeg oprettede en profil.. Har haft baby-nykker en del gange, men nu er jeg vist skruk.. Det er anden gang nu indenfor kort tid, fandt denne side og læste lidt på den, meget hyggeligt nu jeg har baby-nykker igen
Kæresten og jeg vil gerne have børn en dag, men det er slet ik planlagt hvornår eller noget, så det er nok noget pjat at jeg oprettede en profil, men hvorfor ik..
Har så meget lyst til at købe en lille baby ting, f.eks. De der I mom /I dad ting fra H&M.. Hvad er jeres mening om det?
Ved ik helt hvad jeg ville med det her oplæg, men havde lyst til at skrive det
Mvh Ann - der er overrasket over dette her skruk noget...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
AnnL skriver: Hey Ladies Er ny herinde og tja.. Ved ik rigtig hvorfor jeg oprettede en profil.. Har haft baby-nykker en del gange, men nu er jeg vist skruk.. Det er anden gang nu indenfor kort tid, fandt denne side og læste lidt på den, meget hyggeligt nu jeg har baby-nykker igen Kæresten og jeg vil gerne have børn en dag, men det er slet ik planlagt hvornår eller noget, så det er nok noget pjat at jeg oprettede en profil, men hvorfor ik.. Har så meget lyst til at købe en lille baby ting, f.eks. De der I mom /I dad ting fra H&M.. Hvad er jeres mening om det? Ved ik helt hvad jeg ville med det her oplæg, men havde lyst til at skrive det Mvh Ann - der er overrasket over dette her skruk noget...
Tak
Det lyder godt
Forstår dig godt Det er så hyggeligt når man er skruk at kigge på alle mulige ting
Hvis jeg kan komme med et godt råd - køb ikke noget før du ser de to gyldne streger. Vi er selv i gang med PB, og tankerne omkring hvor lang tid der mon går, eller kan vi overhovedet blive gravide sammen? de er der bare, og så ville det have været ærgerligt at købe noget hvis nu der går 1 år eller længere inden du bliver gravid
Håber snart i skal i gang, så du kan leve din skrukhed ud
Hehe...velkommen til.Her er skam plads til alle, også dem, der endnu ikke har børn og ikke helt ved hvornår det skal være...så hyg du dig bare.
Ak ja...skruk..det kan mange af os vist tale med om, så kluk du bare løs.Jeg var 16, da jeg købte den første babyting...et par små strikkede babystøvler, og de lå i skuffen til jeg var 23 år, så den slags kan godt nå at hobe sig op, hvis man ikke holder sig i ørerne, men dejligt er det
KærligstSussie
Jeg har heller ikke børn, er ikke gravid og skal ikke have børn før om nogle år, men har alligevel oprettet mig herinde
Jeg synes det tøj er sødt, har kun set det de har på deres hjemmeside Men man kan få rigtig meget sødt børnetøj.
Tak, hvor er I søde
Godt at høre der er plads til alle
Det er også lidt det jeg tænker, hvad nu hvis vi ik kan mm..
Men de små strømper kigger bare på mig Og en lille ting, skader vel ik.. Men må se om jeg tør, der er vel også lidt overtro med at købe ting før der er en lille en i maven..
Vi er slet ik ved PB endnu, så må håndterer min skrukhed
Kan da lige fortælle at jeg er 25, snart 26, gys.. Min kæreste igennem de sidste dejlige 6 år, fylder snart 27 Vi ved at vi ønsker børn sammen, men ik lige nu
Kærligst Ann
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128