Hjælp til graviditetstest

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

635 visninger
6 svar
0 synes godt om
29. september 2012

Karla

Hej piger.

Det er mig der har oprettet en tråd om, hvorfor mine tests er mere positive om formiddagen end de er om morgenen.

Jeg har nu lige undersøgt det lidt nærmere. De to teste jeg har taget, som har været meget positive har været en strimmeltest fra billigeteste.dk - de blå, som måler fra 25mIU/mL. De andre teste som jeg har taget, som kun er svagt positive og ikke rigtig ændre styrke i farven er også strimmelteste - de grønne, som måler fra 10mIU/mL.

Burde de grønne så ikke være mere positive, når de er mere sensitive for HCG?

Håber I ved noget

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2012

Helloo

Karla skriver:

Hej piger.

Det er mig der har oprettet en tråd om, hvorfor mine tests er mere positive om formiddagen end de er om morgenen.

Jeg har nu lige undersøgt det lidt nærmere. De to teste jeg har taget, som har været meget positive har været en strimmeltest fra billigeteste.dk - de blå, som måler fra 25mIU/mL. De andre teste som jeg har taget, som kun er svagt positive og ikke rigtig ændre styrke i farven er også strimmelteste - de grønne, som måler fra 10mIU/mL.

Håber I ved noget

Min erfaring er at de sensitive er noget LORT 

De alm fra billig-teste er så gode 

Anmeld

29. september 2012

Karla

Louise17 skriver:

Min erfaring er at de sensitive er noget LORT 

De alm fra billig-teste er så gode 

Okay tak for svar har bestilt nogle nye, stavene fra billigeteste, så må jeg se, hvad de siger

Anmeld

29. september 2012

Helloo

Karla skriver:

Okay tak for svar har bestilt nogle nye, stavene fra billigeteste, så må jeg se, hvad de siger

God idé da jeg blev gravid tog jeg også en af hver, og den der målte 10 var næsten ikke positiv 

Anmeld

29. september 2012

Karla

Louise17 skriver:

God idé da jeg blev gravid tog jeg også en af hver, og den der målte 10 var næsten ikke positiv 

Okay, tak

Anmeld

29. september 2012

Camillos

Karla skriver:

Hej piger.

Håber I ved noget

hvorfor bliver du ved med at teste når testene er POSETIVE?  du er jo gravid kvinde..

Anmeld

29. september 2012

Karla

Camillos skriver:

hvorfor bliver du ved med at teste når testene er POSETIVE?  du er jo gravid kvinde..

Haha ja blev bare så frustreret over der ikke var en udvikling! det er ikke rigtig gået op for mig endnu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.