Klapvogn og Kia Picanto

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. september 2012

Nadia Maya

Vi har en baby jogger City elite..
Det bedste køb, vi har gjort os siden jeg blev gravid.
Vi har en lille Peugeot 107, og den kan uden besvær komme i bagagerummet med hjul på! Den kan alt!

Jeg har intet dårligt at sige om den! Tag et kig på den, den er guld værd..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. september 2012

Skifreaken

Fru Skovrup skriver:

Det er denne vi har

Det en paraply vogn, den kan lægges helt ned i bilen i bagage rummet uden anden end at den bliver klappet sammen, kan tage et billed i morgen hvis det er

Det lyder super sejt! Det må du meget gerne og kan ryglænet også ligges ned så bebs kan sove?

Anmeld

30. september 2012

Skifreaken

Nadia Maya skriver:

Vi har en baby jogger City elite..
Det bedste køb, vi har gjort os siden jeg blev gravid.
Vi har en lille Peugeot 107, og den kan uden besvær komme i bagagerummet med hjul på! Den kan alt!

Jeg har intet dårligt at sige om den! Tag et kig på den, den er guld værd..

Den ser også suuper lækker ud og kan alt det jeg gerne vil have, mon den kan være bag i bilen. Må finde et sted at teste, men puha, prisen er godt nok også derefter :p

Anmeld

30. september 2012

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.
her er lidt billeder af hvordan klapvognen ser ud IN ACTION

og ja, den kan køres ned med ryglænet så den lille kan sove det bruger vi som sagt hver weekend til lillemandens middagslure.

Det jeg synes er rart er at man kan indstille både den til fødderne og ryglænet og at den er så transportabel som den er og endnu mere bonus er det med at den ikke kan punktere
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

30. september 2012

Skifreaken

Fru Skovrup skriver:

og ja, den kan køres ned med ryglænet så den lille kan sove det bruger vi som sagt hver weekend til lillemandens middagslure.

Det jeg synes er rart er at man kan indstille både den til fødderne og ryglænet og at den er så transportabel som den er og endnu mere bonus er det med at den ikke kan punktere

Ihh hvor er det pænt af dig at bruge tid på at tage billeder og den passer jo som fod i hose i en Kia Picanto kan jeg se.

Tror bestemt jeg vil køre ned og kigge på den model. Har vidst set dem i babysam 

Anmeld

30. september 2012

Skifreaken

Fru Skovrup skriver:

Kan man få regnslag og insektnet til? Pose måske også eller hvad gør i?

Anmeld

30. september 2012

Skifreaken

Fru Skovrup skriver:

Det er denne vi har

Det en paraply vogn, den kan lægges helt ned i bilen i bagage rummet uden anden end at den bliver klappet sammen, kan tage et billed i morgen hvis det er

hvad er det præcis den hedder den model i har? Synes ikke rigtigt jeg kan finde lige den du viser på billedet..

Anmeld

30. september 2012

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.
vi bruger fluenettet fra alm barnevogn, og regnslaget er også fra barnevognen. men der hvor der er hul i regnslaget til hovedet, er for stort, så vi har bare en klemme til at gøre så regnslaget passer der, det fungere fint og passer fint med at klapvognen ikke bliver våd.

det en ældre model vi har

Anmeld

2. oktober 2012

Nadia Maya

Skifreaken skriver:

Den ser også suuper lækker ud og kan alt det jeg gerne vil have, mon den kan være bag i bilen. Må finde et sted at teste, men puha, prisen er godt nok også derefter :p

Jeg kan godt love dig den kan være i din bil

Den er virkelig alle pengene værd

Anmeld

2. oktober 2012

kristinaS

Skifreaken skriver:

Hej.

Hvis man gerne vil have en klapvogn i forholdsvis god kvalitet og hvor ryglænet kan ligges ned så baby kan sove - men som også kan være i bagagerummet på en lille bitte bil, hvilken skal man så vælge?

Jeg havde en bedre parably klapvogn bagi min gamle bil. En KIA picanto ex fra 2008. Ryggen på klapvogn kan lægges ned. Det var absolut Max der kunne ligge bagi, når jeg tog det der "dækken" af der er i bagagerum.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.