Klapvogn og Kia Picanto

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. september 2012

Skifreaken

cecilie1984 skriver:

Vi har denne Emmaljunga scooter S og er super glade for den.

Den er lille og meget handy, den kan også fåes med alm hjul.

Og så er den heller ik så dyr som de andre emmaljunga klapvogne.

Den ser også super lækker ud, kan den klappes meget sammen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2012

Skifreaken

cecilie1984 skriver:

Vi har denne Emmaljunga scooter S og er super glade for den.

Den er lille og meget handy, den kan også fåes med alm hjul.

Og så er den heller ik så dyr som de andre emmaljunga klapvogne.

Hov kan se på billedet at den kan klappes godt sammen, kunne være jeg skulle finde en forhandler hvor jeg kan prøve den bagi

Anmeld

29. september 2012

Skifreaken

Lenchick skriver:

Tilslutter mig Scooter. Den er så fed! Vi har dog 2.0 modellen med alm hjul da vi kører meget i skov,strand og grusveje hvor vi bor.

Der er rigeligt plads til en Emmaljunga Scooter i min Punto, så jeg ersikker på at den kan være i en Picanto. 

Før havde vi en Emmaljunga Cerox og jeg var nødt til at tage hjulene af for at den kunne være der.

Kommer de ikke med almindelige hjul? Hvad er forskellen?

Anmeld

29. september 2012

trunte89

Skifreaken skriver:

Ok, ja vi ville jo gerne at det hele kunne lade sig gøre at være bagi, da jeg virkelig synes det er et helvede med barnevognen lige nu - hvor alle hjul skal klikkes af, stel bagi, kasse på forsæde, det fylder så meget i en lille bil

ja, det kan jeg også godt forstå. jeg synes dog det fungerede fint med vores. Men nu ved jeg self ikke om i har træk på, for så kom stellet jo bare på som det var) men ellers var det bare 2 hjul af, og så ind på bagsædet.

Anmeld

29. september 2012

cecilie1984

Skifreaken skriver:

Hov kan se på billedet at den kan klappes godt sammen, kunne være jeg skulle finde en forhandler hvor jeg kan prøve den bagi

God ide

det er ihvertfald en lækker vogn

Anmeld

29. september 2012

Kay

vi skal ha en babyjogger city elite 

den kan alt det du beskriver og bliver klappet sammen super hurtigt 

hvis ik jeg var på fra vores tablet hvorvjeg ik kan finde ud af at linke ville jeg linke dit til barnevognshuset hvor du kan læse om den... den foehandles også i kærebørn hvis du vil se den "live" 

Anmeld

29. september 2012

IT-nørd

Skifreaken skriver:

Kommer de ikke med almindelige hjul? Hvad er forskellen?

som jeg skrev, så har vi almindelige hjul og modellen hedder 2.0. Alle 4 hjul er lige store og de kan ikke dreje rundt.

Anmeld

29. september 2012

Skifreaken

trunte89 skriver:

ja, det kan jeg også godt forstå. jeg synes dog det fungerede fint med vores. Men nu ved jeg self ikke om i har træk på, for så kom stellet jo bare på som det var) men ellers var det bare 2 hjul af, og så ind på bagsædet.

Vi har nemlig desværre ikke træk, så det hele skal ind i bilen med baby, mand og oppakning, så det bliver hurtigt meget meget trangt!

Anmeld

29. september 2012

Skifreaken

Kay skriver:

vi skal ha en babyjogger city elite 

den kan alt det du beskriver og bliver klappet sammen super hurtigt 

hvis ik jeg var på fra vores tablet hvorvjeg ik kan finde ud af at linke ville jeg linke dit til barnevognshuset hvor du kan læse om den... den foehandles også i kærebørn hvis du vil se den "live" 

Den må jeg lige google

Anmeld

29. september 2012

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.
Det er denne vi har

Det en paraply vogn, den kan lægges helt ned i bilen i bagage rummet uden anden end at den bliver klappet sammen, kan tage et billed i morgen hvis det er

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.