Hvornår nr. 3?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

232 visninger
1 svar
0 synes godt om
28. september 2012

Anonym trådstarter

Vi har to børn med 1 år imellem - det har været hård, fantastisk og helt vidunderligt at se hvor glade de er for hinanden - MEN tanken om nr. 3 er begyndt at snige sig ind - mine børn er nu 2 og 3 år og vi er "snart" ovre ble, sove til midda - stadierne og det glæder jeg mig faktisk lidt til - MEN MEN MEN, jeg savner en lille bebs, vores børn er bare blevet sp store så hurtigt - men hvornår er bedst?

Jeg er pt. under kandidatuddannelse og er færdig om lidt over 1 år  -  jeg har så læst i  5,5 år i træk og tænker at jeg godt vil ud og arbejde lidt, men ville da også gerne have at der ik blir ALLLL for langt imellem, for at nr. 3 ik blir en efternøler....

Argh - what to do? Manden er klar på en nr. 3 - men hvornår ved han ikke.....

Hvilke overvejelser burde man gøre med sig ved en nr. 3?

(Økonomien spiller ingen rolle - vi er ikke rige, men heller ikke ludfatige, vi prioterer bare)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

I venter da et par år, hvis det ka lade sig gøre også snupper i da 2 mere. 3 er sådan et lidt ulige antal

Ej seriøst, jeg tænker da at hvis i har mod og lyst til nr 3, lige om snart så er det da det i ska gøre. Arbejde ka man hurtigt nok komme til. Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.