Hvordan tabte du dig!! råd søges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. september 2012

M (:

Hvad gjorde du

Jeg lokkede i en periode på madital, og så motionerede jeg ca. 1 gang om ugen.. Mit vægttab skyldtes primært, at jeg begyndte at overveje hvad jeg puttede i munden, og om det virkelig var nødvendigt..

Jeg tabte 11 kilo på fire måneder (nu BMI 23) og mangler stadig 3-8 kg (afhængig af, hvornår jeg er tilfreds med mit spejlbillede)..

Dog er vægttabet sat på pause, da jeg venter en lille spire til foråret.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2012

Finemoar<3

M (: skriver:

Jeg lokkede i en periode på madital, og så motionerede jeg ca. 1 gang om ugen.. Mit vægttab skyldtes primært, at jeg begyndte at overveje hvad jeg puttede i munden, og om det virkelig var nødvendigt..

Jeg tabte 11 kilo på fire måneder (nu BMI 23) og mangler stadig 3-8 kg (afhængig af, hvornår jeg er tilfreds med mit spejlbillede)..

Dog er vægttabet sat på pause, da jeg venter en lille spire til foråret.. 

Og du ligner en million sødeste!!

Anmeld

29. september 2012

TbCp

Jeg har siden slutningen af februar tabt mig knap 13 kg.

Jeg har IKKE været på kur, men i stedet tænkt meget over hvad jeg spiser og hvor meget jeg spiser, mærke efter om jeg er mæt og så stoppe. Skåret gevaldigt ned på kager/slik/chips, uden at tage det helt væk.

Og den sidste måneds tid har jeg løbet ca. 3 gange om ugen.

Jeg er drønstolt af at jeg har tabt så meget, og jeg mangler omkring 4 kg så er jeg ved mit mål

Anmeld

29. september 2012

M (:

Finemoar<3 skriver:

Og du ligner en million sødeste!!

Tusind tak! 

Anmeld

29. september 2012

Clisolka

Prinsessen<3 skriver:

Hvad gjorde du

Jeg har siden sep. sidste år tabt 15 kg  Alt sukker og fedt er væk fra min mad - nærmere også fordi jeg fik konstateret diabetes her i maj måned. Jeg har så fået nogle piller, som gør at jeg ikke kan tåle sukker og fedt - det går direkte i maven på mig 

Nu er jeg pt. på at veje 6 kg for meget at nå mit kg inden jeg blev gravid med Isabella, men skal længere ned  Der var lige nogle kæreste-kg som satte sig fast da jeg flyttede sammen med kæresten 

Anmeld

29. september 2012

Mette.

TbCp skriver:

Jeg har siden slutningen af februar tabt mig knap 13 kg.

Jeg har IKKE været på kur, men i stedet tænkt meget over hvad jeg spiser og hvor meget jeg spiser, mærke efter om jeg er mæt og så stoppe. Skåret gevaldigt ned på kager/slik/chips, uden at tage det helt væk.

Og den sidste måneds tid har jeg løbet ca. 3 gange om ugen.

Jeg er drønstolt af at jeg har tabt så meget, og jeg mangler omkring 4 kg så er jeg ved mit mål

Hvor er det flot.

Jeg er begyndt som dig og netop ikke på kur, men tænker over madforbruget, har skåret lidt i de søde sager og prøver at dyrke motion hver anden dag. Det har givet - 6 kg på 2 måneder.

Anmeld

29. september 2012

Mor1012

TUSINDE TAK for alles svar

jeg tror jeg har fundet ud af jeg burde droppe slikket i week og cips...

for jeg indtager ikke kartoffler ris pasta i hverdagen. spiser mange grønsager og proteiner og nupo men taber mig IKKE

Anmeld

30. september 2012

TbCp

Mette. skriver:

Hvor er det flot.

Jeg er begyndt som dig og netop ikke på kur, men tænker over madforbruget, har skåret lidt i de søde sager og prøver at dyrke motion hver anden dag. Det har givet - 6 kg på 2 måneder.

Tak og i lige måde
Det giver også ekstra blod på tanden når man så ser resultater

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.