Hvordan tabte du dig!! råd søges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. september 2012

betina23

LMX skriver:

Jeg har prøver mange effektive ting

WW

DDV

Diætist

Nupo

Men det eneste varige vægttab jeg har haft fik jeg efter en GBY operation hvor jeg tabte over 50kg og ikke har taget dem på igen.

10kg er jo ikke meget og det er også derfor at du kæmper. Bare fortsæt med at indtage færre kcal end du forbrænder og så skal du nok nå målet før eller siden

Sejt at du tager ansvar og gør noget ved det.

God kamp

Hvad er det for en opreasion den gby?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2012

LMX

betina23 skriver:

Hvad er det for en opreasion den gby?

Det er en gastric bypass operation (fedmeoperation)

Der er dog ret skrappe kriterier for hvem der kan få sådan en. Heldigvis.. Det skal være livreddende og ses som sidste udvej...

Anmeld

28. september 2012

Københavnermor

Jeg er tilmeldt et 8 ugers forløb hos en kostvejleder og personlig træner. Har tabt mig 8,2 kg indtil nu, der er gået 5 af ugerne.. 

Ellers kan jeg anbefale madlog. 

Anmeld

28. september 2012

Mor1012

Nu som Moar skriver:

Jeg er tilmeldt et 8 ugers forløb hos en kostvejleder og personlig træner. Har tabt mig 8,2 kg indtil nu, der er gået 5 af ugerne.. 

Ellers kan jeg anbefale madlog. 

hvad koster det

Anmeld

28. september 2012

betina23

LMX skriver:

Det er en gastric bypass operation (fedmeoperation)

Der er dog ret skrappe kriterier for hvem der kan få sådan en. Heldigvis.. Det skal være livreddende og ses som sidste udvej...

Guud det har jeg ikke hørt sku hede Gby jeg fik lov a få den en gang men vælte den fra da jeg fandt ud a jeg var gravid. Og så kom jeg ind her for et godt stykke tid siden men Hvidovre hade lavet en fejl man skal være 25 øv men prøver pga prøver der sker bare ik så meget her.

Anmeld

28. september 2012

LMX

betina23 skriver:

Guud det har jeg ikke hørt sku hede Gby jeg fik lov a få den en gang men vælte den fra da jeg fandt ud a jeg var gravid. Og så kom jeg ind her for et godt stykke tid siden men Hvidovre hade lavet en fejl man skal være 25 øv men prøver pga prøver der sker bare ik så meget her.

Jeg fik min i 2008 og der var kravene ikke så skrappe som de er idag. GBY er bare en forkortelse...

Jeg kan kun sige godt om den form for fedmekirurgi, men synes helt sikkert at det skal gøres fordi man er i fare for at dø før tid pga overvægt.

Det er stadig ikke nogen dans på roser og det er benhårdt. Jeg kæmper stadig med de sidste 20kg, men er nu blevet gravid og tager lige en pause fra kuren...

Anmeld

28. september 2012

roenlund

Kloster skriver:

Jeg tæller kcal på www.vaegttab.nu

Har været igang siden 2. aug og har tabt mig 6½ sunde kg på det.

Mangler stadig 5 runde kg for at være i mål

hvordan finder du ud af hvad alt indeholder, og vejer du så alt din mad for det tror jeg ikke at jeg ville kunne gennemføre... det er ellers smart at man ved hvad der er plads til at spise....

Anmeld

28. september 2012

Københavnermor

Prinsessen<3 skriver:

hvad koster det

3800,- 

Anmeld

28. september 2012

betina23

LMX skriver:

Jeg fik min i 2008 og der var kravene ikke så skrappe som de er idag. GBY er bare en forkortelse...

Jeg kan kun sige godt om den form for fedmekirurgi, men synes helt sikkert at det skal gøres fordi man er i fare for at dø før tid pga overvægt.

Det er stadig ikke nogen dans på roser og det er benhårdt. Jeg kæmper stadig med de sidste 20kg, men er nu blevet gravid og tager lige en pause fra kuren...

Jeg ville ha den lille a dem ikke den store jeg vil stadig gerne ha den må vente halvanden år endnu

Anmeld

28. september 2012

Kloster

roenlund skriver:

hvordan finder du ud af hvad alt indeholder, og vejer du så alt din mad for det tror jeg ikke at jeg ville kunne gennemføre... det er ellers smart at man ved hvad der er plads til at spise....

Jamen på deres hjemmeside, er der et register, som indeholder rigtig mange vares energi.

Fx spiser jeg til morgen i dag 35 gr havregryn = 119 kcal.

Og 176 gr minimælk = 67 kcal. Så der er mit morgenmad 186 kcal.

Jeg vejer alt. Der er lidt arbejde med det, men jeg vil gerne tabe mig, så jeg yder gerne et stykke arbejde for at få kiloene til ar rasle af

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.