Føler mig ensom og magtesløs! :'-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

591 visninger
5 svar
0 synes godt om
28. september 2012

Anonym trådstarter

Jeg er i uge 38 og jeg har bare så mange opture og nedture af gangen at jeg slet ikke kan finde ud af at håndtere mit temprement og humør. Jeg tag ikke særlig meget ud, jeg gider ikke at få ud, hader stedet hvor vi bor, vi bor i stuen, så vi trækker aldrig vores gardiner fra fordi der ligger en skide bus stop sted ved vores hjem, og folk gå forbi og dom sædvanlig glor de ind i vores lejlighed! :-( 

Jeg åbner vinduet en gang om dagen max, fordi manden hele tiden klager over han fryser osv. 

Vi æder, og sover, æder og sover! Føler mig fuldstændig fortabt og magtesløs! Jeg føler jeg har spærret mig selv inde i en skide bur! 

Jeg føler at ingen forstå mig, alle er ligeglad med mig! 

I dag er manden så syg, og han brokker sig tit over det gør ondt her og der, men magter bare ikke at høre på det længere, er så træt ! Vil bare gerne ligge mig i en grav og græde mig ihjel! 

Åh Gud! Hader når jeg har det sådan her, føler også bare jeg ingen venner har tilbage, alle er et helt andet sted i deres liv, og degider nærmest ikke engang at skrive til mig længere. 

Har haft nogle perioder hvor min tætte veninde var sur på mig, pga. Hun og hendes skide mand har haft skænderier og er gået fra hinanden, vi har ellers snakket om det, men men men hun vil snakke om det hver eneste gang, jeg skal skrive novelle om at hun ikke skal tænke over det, og trøste trøste trøste ! Det har jeg gjort i godt et år, flere gange om ugen, men hvad får jeg i retur en gang l**t fordi jeg ikke spørg om det længere.. Jeg føler mig så stresset og ensom åh åh åh:-( 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2012

CS

Ville ikke forlade siden uden at give et - men deligt der ikke er længe til den lille nuller kommer ud

Anmeld

28. september 2012

Guldet

også lige et ..

Anmeld

28. september 2012

Stivdie

Jeg vil også lige give dig et grande
Det er rigtig træls at have det sådan, har jeg også nogen gange, og jeg er ikke engang hormonpåvirket af en graviditet...

Anmeld

28. september 2012

2721

Kæmpe kram

Anmeld

28. september 2012

Snehund

Jeg synes du skal søge noget proffesionel hjælp! Det lyder altså lidt som en depression - det er ikke sundt hverken for dig, barnet eller dit parforhold. Find en du kan tale med om dine tanker og følelser - en der ikke er følelsesmæssigt involveret. Det lyder altså ret alvorligt, når du har så dystre tanker.

Prøv evt. at ringe til dem her DepressionsLinjen - de sidder klar ti en telefonisk samtale. Det er uforpligtigende og gratis (ifht psykolog).

Jeg aner jo ikke om du reelt er deprimeret, men jeg bliver bekymret, når jeg læser dit brev.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.