At lege baby!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

526 visninger
5 svar
0 synes godt om
24. maj 2009

Loggidut

Det er hvad Tiffanie er begyndt på idag, og jeg aner ikke hvorfor, eller hvor hun har det fra..

hun sad på stolen ved siden af mig nede i køkkenet og siger så babi, mens hun rækker armene op, og pædagogisk siger jeg jo så til hende: nååå er du mors lille baby, og løftede hende over...og så puttede hun hovedet på min skulder, og blev helt slap...man kan holde hende ud fra sig, mens hun stadig er slap som en klud, og sige bu bu agyyyy til hende, og ikke på vildkår om hun retter sig op eller griner, hun er bare slap, med hovedet tilbage.

Hvor dælen har hun det fra? vi har jo ikke nogen babyer i nærheden, den eneste baby hun har haft med at gøre er lillepigen som vi mødte hos Tynen...?

øhhh, kan de sådan noget allerede nu? jeg er sgu da helt nybegynder igen i faget mor

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2009

Tynen

Er du sikker på at du ikke har født inden for den sidste uges tid uden at du skulle have bemærket det?
Et eller andet sted MÅ hun da have set en baby

Arh, det´gas.. Du kan (Sikkert snart ikke mere) ta´det!

Anmeld

24. maj 2009

linemus

Tynen skriver:

Er du sikker på at du ikke har født inden for den sidste uges tid uden at du skulle have bemærket det?

LOL 

Anmeld

24. maj 2009

Loggidut

Tynen skriver:

Gu kan jeg tage det...det vil jeg love dig for...

men tror du ikke du skal passe at få pakket fladjernet og hårnålene ned i en taske...du kan jo poppe hvad tid det skal være efterhånden...

lol...og niks jeg har ikke født, ikke sidst jeg tjekkede da ihvertfald!

harhhhh...din gamle skøge!

Anmeld

24. maj 2009

Nadi

Tynen skriver:

Dobbelt LOL

Anmeld

24. maj 2009

linemus

Loggidut skriver:

Det er hvad Tiffanie er begyndt på idag, og jeg aner ikke hvorfor, eller hvor hun har det fra..