Hvilket navn foretrækker I?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. september 2012

Pigent

Cottonsocks skriver:

Bare for nysgerrighedens skyld - hvilket af disse navne foretrækker I? Jeg er smaskforelsket i dem begge - og så ville jeg bare lige høre jeres meninger om dem

I kan evt. uddybe hvorfor I mener, som I gør - ellers kan I bare stemme på det navn i bedst kan lide 

Jeg har stemt Elliot. Jeg synes det er et fint, men det kan staves på alt for mange måder og det vil barnet blive træt af. 

Mignus kan jeg ikke lide. Magnus er flot. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2012

TeamRocket

Elliot er sødt til en pige synes jeg. Li som hende fra den der lægeserie. Mingus- er det ikke et kælenavn for magnus? Jeg kalder altid min venindes magnus for mingus pingus :-D så har stemt elliot ;-)

Anmeld

28. september 2012

miig1989

Cottonsocks skriver:

Bare for nysgerrighedens skyld - hvilket af disse navne foretrækker I? Jeg er smaskforelsket i dem begge - og så ville jeg bare lige høre jeres meninger om dem

I kan evt. uddybe hvorfor I mener, som I gør - ellers kan I bare stemme på det navn i bedst kan lide 

Synes ikke rigtig om nogle af dem, men har stemt elliot, da det.lyder som et "rigtigt" navn. Hvor jeg synes mingus lyder som navnet pp en svamp

Anmeld

28. september 2012

Snehund

Synes egentlig godt om begge navne - men kan bedst lige Elliot. Der er ligesom noget stolt over det - noget værdigt. Synes Mingus er cute, men som et navn man skal bære hele livet - aj, det kan jeg ikke helt se for mig.

Anmeld

28. september 2012

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere

Jeg bryder mig ikke om navnene - men skal det være, så foretrækker jeg Elliot. 

Anmeld

28. september 2012

emsaroto

Klart Elliot SÅ SØDT!

Anmeld

28. september 2012

Københavnermor

Jeg kender en dejlig dreng der hedder MINGUS, og til ham er det helt perfekt.

Har stemt Mingus, da jeg synes det er et rigtig sødt og dejligt navn. 

Anmeld

29. september 2012

BabyMus

Cottonsocks skriver:

Jeg har selv begge navne på min liste, men hvis jeg skal vælge mellem de to, så er det Elliot, så det har jeg stemt.

Anmeld

11. oktober 2012

Tullepigen90

Jeg har stemt Mingus, da jeg synes Elliott er for meget brugt.

Anmeld

11. oktober 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Hvis jeg skal... Elliot.. Ellers... Ingen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.