Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Cottonsocks skriver: Bare for nysgerrighedens skyld - hvilket af disse navne foretrækker I? Jeg er smaskforelsket i dem begge - og så ville jeg bare lige høre jeres meninger om dem I kan evt. uddybe hvorfor I mener, som I gør - ellers kan I bare stemme på det navn i bedst kan lide
Bare for nysgerrighedens skyld - hvilket af disse navne foretrækker I? Jeg er smaskforelsket i dem begge - og så ville jeg bare lige høre jeres meninger om dem
I kan evt. uddybe hvorfor I mener, som I gør - ellers kan I bare stemme på det navn i bedst kan lide
Jeg har stemt Elliot. Jeg synes det er et fint, men det kan staves på alt for mange måder og det vil barnet blive træt af.
Mignus kan jeg ikke lide. Magnus er flot.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Synes egentlig godt om begge navne - men kan bedst lige Elliot. Der er ligesom noget stolt over det - noget værdigt. Synes Mingus er cute, men som et navn man skal bære hele livet - aj, det kan jeg ikke helt se for mig.
Jeg bryder mig ikke om navnene - men skal det være, så foretrækker jeg Elliot.
Klart Elliot SÅ SØDT!
Jeg kender en dejlig dreng der hedder MINGUS, og til ham er det helt perfekt.
Har stemt Mingus, da jeg synes det er et rigtig sødt og dejligt navn.
Jeg har selv begge navne på min liste, men hvis jeg skal vælge mellem de to, så er det Elliot, så det har jeg stemt.
Jeg har stemt Mingus, da jeg synes Elliott er for meget brugt.
Hvis jeg skal... Elliot.. Ellers... Ingen
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128