Hvilket navn foretrækker I?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvilket navn foretrækker I

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.170 visninger
21 svar
0 synes godt om
28. september 2012

Cottonsocks

Bare for nysgerrighedens skyld - hvilket af disse navne foretrækker I? Jeg er smaskforelsket i dem begge - og så ville jeg bare lige høre jeres meninger om dem

I kan evt. uddybe hvorfor I mener, som I gør - ellers kan I bare stemme på det navn i bedst kan lide 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2012

Ciss

Jeg ville gerne have kaldt vores søn Elliot, men manden var desværre ikke enig... Så min stemme går klart til Elliot!

Anmeld

28. september 2012

M (:

Cottonsocks skriver:

Bare for nysgerrighedens skyld - hvilket af disse navne foretrækker I? Jeg er smaskforelsket i dem begge - og så ville jeg bare lige høre jeres meninger om dem

I kan evt. uddybe hvorfor I mener, som I gør - ellers kan I bare stemme på det navn i bedst kan lide 

Jeg er ikke specielt vild med nogen af navnene, men synes virkelig ikke Mingus er særlig flot (synes ikke det er et "rigtigt" navn), så derfor har jeg stemt Elliot.. 

Anmeld

28. september 2012

Koen.

Mingus.. gik i mødregruppen, dengang med min datter, med en lille skøn Mingus

Anmeld

28. september 2012

.....

Jeg er ikke specielt vild med nogen af navnene, men synes virkelig ikke Mingus er særlig flot (synes ikke det er et "rigtigt" navn), så derfor har jeg stemt Elliot.. 

Erklære mig enig her

Mingus lyder for mig  som et hunde navn...har aldrig hørt det før

Anmeld

28. september 2012

Lusi

Jeg ville gerne ha vores søn, skulle hedde Elliot, men manden var bestemt ikke enig.. Så har stemt Elliot

Anmeld

28. september 2012

SussieThyssen

Cottonsocks skriver:

Må indrømme at jeg har stemt blankt, da jeg ikke bryder mig ret meget om nogen af dem.

Men skal det være, så må det nok være Elliot, da det andet i mine ører lyder helt forkert.

Anmeld

28. september 2012

Tanja1234

Mingus minder mig bare for meget om en, ellers meget skøn, vin som hedder Pingus..

Anmeld

28. september 2012

chael

Mingus, det kender jeg en hund der hedder

Men synes Elliot er super fint

Anmeld

28. september 2012

morethanperfect

Cottonsocks skriver:

Jeg eeeelsker Elliot .. Hvis det stod til mig havde min kommende søn heddet det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.