35+3 og utilpashed :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.702 visninger
8 svar
0 synes godt om
28. september 2012

Merii

er 35+3 idag og har haft det rigtig skidt og har været utilpas ca. 1 uge nu. Drikker som en sindsyg og har kvalme (ingen opkast)

Jeg er så tør i halsen om natten og drikker op til 4 liter dagligt måske mere.

Jeg har været til sukkerbelastning i uge 28 og alt var ok.

er der nogen af jer der har oplevet det.?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2012

Ønskebarnet12

Jeg tror det meget forskelligt fra person til person, men synes også jeg selv oplevede lidt længere tilbage i graviditeten omkring de 34-35 at jeg fik kvalme specielt ved at spise for meget, eller så var jeg nogle gange overhovedet ikke sulten og synes syndet af mad gav mig kvalme, plus jeg stod også meget op i uge 35 om natten for at drikke vand og få lidt frugt ned, og det kunne være flere gange om natten! Nu er jeg begyndt st stå mindre op for at spise eller drikke, men tisse det gør jeg konstant :-p

Anmeld

28. september 2012

SussieThyssen

Merii skriver:

er 35+3 idag og har haft det rigtig skidt og har været utilpas ca. 1 uge nu. Drikker som en sindsyg og har kvalme (ingen opkast)

Det er alt for voldsomt det der.

Jeg tror du skal se at komme til lægen og få testet din blodsukkerballance igen, samt nyre- og leverfunktion, for det lyder som om du har udviklet en gang graviditetssukkersyge, og det kan opstå i løbet af få dage. Så selvom du blev testet i uge 28 så kan der sagtens være sket en stor ændring på de de få uger.

Ikke at jeg vil male fanden på væggen, men det du beskriver der, er et typisk tegn.
Så afsted med dig.

Kærligst og med knus
Sussie 

Anmeld

28. september 2012

Team Putte

Merii skriver:

Ville oz kontakte lægen.. Det lyder som graviditetessukkersyge.. Uge 28 er jo LÆNGE siden nu

Anmeld

28. september 2012

Merii

Ønskebarnet12 skriver:

Jeg tror det meget forskelligt fra person til person, men synes også jeg selv oplevede lidt længere tilbage i graviditeten omkring de 34-35 at jeg fik kvalme specielt ved at spise for meget, eller så var jeg nogle gange overhovedet ikke sulten og synes syndet af mad gav mig kvalme, plus jeg stod også meget op i uge 35 om natten for at drikke vand og få lidt frugt ned, og det kunne være flere gange om natten! Nu er jeg begyndt st stå mindre op for at spise eller drikke, men tisse det gør jeg konstant :-p

Ja det med at tisse har stået på siden jeg blev gravid .. men tror jeg ringer til lægen

Anmeld

28. september 2012

Merii

SussieThyssen skriver:

Det er alt for voldsomt det der.

Jeg tror du skal se at komme til lægen og få testet din blodsukkerballance igen, samt nyre- og leverfunktion, for det lyder som om du har udviklet en gang graviditetssukkersyge, og det kan opstå i løbet af få dage. Så selvom du blev testet i uge 28 så kan der sagtens være sket en stor ændring på de de få uger.

Ikke at jeg vil male fanden på væggen, men det du beskriver der, er et typisk tegn.
Så afsted med dig.

Kærligst og med knus
Sussie 

Tak for din gode råd, tror jeg ringer til lægen på mandag nu er det jo for sent

Anmeld

28. september 2012

Merii

Team Putte skriver:

Ville oz kontakte lægen.. Det lyder som graviditetessukkersyge.. Uge 28 er jo LÆNGE siden nu

Ja jg synes også det tyder på gravditetssukkersyge men ved det ikke. ringer til lægen på mandag, nu er det jo forsent

men tak for din gode råd

Anmeld

28. september 2012

SussieThyssen

Merii skriver:

Tak for din gode råd, tror jeg ringer til lægen på mandag nu er det jo for sent

Jeg synes ikke du skal vente til mandag..ring til FG og få en snak med dem, og forklar helt præcist hvordan det står til med din tørst, al væsken og så videre, for jeg vil næsten tro at de vil bede dig komme ind og blive testet eller måske sende dig til vagtlægen.

Anmeld

28. september 2012

Merii

SussieThyssen skriver:

Jeg synes ikke du skal vente til mandag..ring til FG og få en snak med dem, og forklar helt præcist hvordan det står til med din tørst, al væsken og så videre, for jeg vil næsten tro at de vil bede dig komme ind og blive testet eller måske sende dig til vagtlægen.

det tager jeg med mig taaak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.