Jeg er - som sikkert de fleste - vanvittig nysgerrig efter at finde ud af kønnet på nr. 2, som vi venter til februar, ikke at det har nogen betydning, men det er bare meget nemmere at sætte en personlighed på barnet man venter når man kan omtale det som en bestemt. Vi skal til 2. scanning om en uge.
Men sidste graviditet mærkede jeg ingenting før jeg var ovre første scanning, og maven begyndte at vokse lidt. Maven var fin str. - tog kun 11 kg. på i det hele. Der fik vi en skøn, glad og rask dreng.
Denne gang har jeg været meget plaget af kvalme, træthed, ømme bryster mv. og maven - måske naturligt pga. 2. graviditet - begyndte meget tidligt at vokse, men den sidder dog også som en pæn str. og jeg har indtil nu kun taget 2 kg. på. (Har tabt mig i starten af begge graviditeter)
Så i starten troede jeg at det kunne være klare tegn på en pige pga. den helt omvendte start, men nu er jeg næste halvvejs, og maven ligner nogenlunde sidste gang...
Det var en lang forklaring, men håber du kan hjælpe med at stille min nysgerrighed bare lidt endnu... ? Måske du har prøvet det samme?
Anmeld