Ventetøj i store størrelser?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. september 2012

UnderCover37

FrkRaarup skriver:

H&M har en str. der hedder 44-48....

Leder selv efter ventebukser i store str.. men de er bare så skide dyre :/

Ja, ulempen er altså at det skal være så dyrt.. planlægger jo ikke at kunne bruge det igen 

Men tak, vil tjekke H&M ud på mandag 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2012

Camillos

UnderCover35 skriver:

Stof er fint, og sikkert mere behageligt end Demin lige pt

Tak! 

tænker mere på de desværre ikke har cowboy bukser i store størrelser.. .. men tag i hm og kig engang... var lidt skuffet over udvalget men har da fået mig 3 par som jeg stadigvæk kan bruge og købte dem da jeg var ca 14 uger henne .. ... og billige omkring 150 pr par, de er beregnet til du kan bruge dem hele graviditen ud.. så du ikke skal skifte hele gardaroben..

Anmeld

28. september 2012

FrkRaarup

UnderCover35 skriver:

Ja, ulempen er altså at det skal være så dyrt.. planlægger jo ikke at kunne bruge det igen 

Men tak, vil tjekke H&M ud på mandag 

Ja.. 3-4-500 kr. for ét par bukser er bare for dyrt! Desværre ;/

Anmeld

28. september 2012

UnderCover37

Camillos skriver:

tænker mere på de desværre ikke har cowboy bukser i store størrelser.. .. men tag i hm og kig engang... var lidt skuffet over udvalget men har da fået mig 3 par som jeg stadigvæk kan bruge og købte dem da jeg var ca 14 uger henne .. ... og billige omkring 150 pr par, de er beregnet til du kan bruge dem hele graviditen ud.. så du ikke skal skifte hele gardaroben..

Og det kunne være rart ikke at skulle skifte hele garderoben ud flere gange! 

Prøver at tage derop på Mandag for at tjekke det ud

Anmeld

28. september 2012

FrkRaarup

Camillos skriver:

Hvis det er H&M du taler om, har du altså bukser i cowboy

Anmeld

28. september 2012

Camillos

FrkRaarup skriver:

Hvis det er H&M du taler om, har du altså bukser i cowboy

Ja det har de .. men ikke nogle Store nogle jeg har kunne få lår og røv ned i ... desværre.. 

Anmeld

28. september 2012

FrkRaarup

Camillos skriver:

Ja det har de .. men ikke nogle Store nogle jeg har kunne få lår og røv ned i ... desværre.. 

Surt.. Så ellers lige de  har i 46. Men str. er selvfølgelig forskellig.

Troede kun det var mig der havde problem med bukser :/

Anmeld

28. september 2012

FrkRaarup

UnderCover35 skriver:

Jeg skal nok snart ha noget ventetøj (selom jeg ikke er så langt henne endnu) og specielt mangler jeg lige pt trusser!!

Hvis jeg vokser i denne fart det meste af tiden bliver det ikke sidste gang jeg skal invistere i nyt tøj så lige nu må det meget gerne ligge i den billige ende da det alligevel skal skiftes ud igen snart (formoder jeg)

Tips, anyone?

Tak tak

Bilka har også ventetøj..

Så de i sidste uge havde tilbud på ventetrusser

Anmeld

28. september 2012

UnderCover37

FrkRaarup skriver:

Bilka har også ventetøj..

Så de i sidste uge havde tilbud på ventetrusser

Damn, jeg skal vidst lære at læse reklamer!

Anmeld

28. september 2012

Mor til matilde og gustav

UnderCover35 skriver:

Jeg skal nok snart ha noget ventetøj (selom jeg ikke er så langt henne endnu) og specielt mangler jeg lige pt trusser!!

Hvis jeg vokser i denne fart det meste af tiden bliver det ikke sidste gang jeg skal invistere i nyt tøj så lige nu må det meget gerne ligge i den billige ende da det alligevel skal skiftes ud igen snart (formoder jeg)

Tips, anyone?

Tak tak

hva str bruger du? har en del ventetøj til salg nemlig, men ved ikke om det er den rette størrelse, men det kunne være har fra str 38-44

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.