Gravid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

375 visninger
3 svar
0 synes godt om
28. september 2012

Anonym trådstarter

Hej de damer
vill høreom i evt kunne hjælpe mig..
Vi ergået i gang med pb nr 2 og jeg tog min sidste pille for 2 uger siden og har lige haft min ægløsning..
Men de sidste 2 dage har jeg haft en underlig fornemmelse i underlivet og det er ikke noget jeg har oplevet før..

Kan jeg virkelig mærke hvis jeg er blevet gravid allerede eller er det fordi jeg er stoppet med p-pillerne?

Håber i ka hjælpe mig
Hilsen Frk. AnOnym

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2012

Ccamilla

Profilbillede for Ccamilla
Så er min barsel officielt slut - og ferien begynder :)

Hej de damer
vill høreom i evt kunne hjælpe mig..
Vi ergået i gang med pb nr 2 og jeg tog min sidste pille for 2 uger siden og har lige haft min ægløsning..
Men de sidste 2 dage har jeg haft en underlig fornemmelse i underlivet og det er ikke noget jeg har oplevet før..

Kan jeg virkelig mærke hvis jeg er blevet gravid allerede eller er det fordi jeg er stoppet med p-pillerne?

Håber i ka hjælpe mig
Hilsen Frk. AnOnym

Det kan vel være begge dele ?
Jeg stoppede på p-piller sidste år start juli - den 1. September var jeg 8 uger henne ca ifølge lægen (flyttede den dag, derfor jeg kan huske den præcise dato), så ja det kan vel lade sig gøre

Edit; om du kan mærke det nu, ved jeg ikke. Kan ikke huske hvor hurtigt jeg kunne mærke det. Tog en hjemmetest da jeg var 5 uger henne, og der havde jeg døjet med kvalme og ømme bryster i 2-3 uger ..

Anmeld

28. september 2012

Anonym trådstarter

Ingen andre der har nogen erfaring?

Anmeld

28. september 2012

Jenie

da jeg stoppede med p piller i februar havde jeg det virkelig skidt lige fra ægløsning til menstruationen ankom. kvalme, ømme bryster, murren i underlivet, stik og jag og ja havde faktisk alle tegn på graviditet. min læge mente det varn pga. p-pille stop og at kroppen reagerede på det og skulle finde sin egen rytme. blev gravid i næste cyklus som slet ikke bød på ubehag eller symptomer før 3 dage før menstruationen skulle have kommet.

men krydser fingre for det snart sker for jer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.