Ihh hvor bliver i af piger? ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. oktober 2012

Ka+Ma=Be

***S*** skriver:

Er her stadig!! Dog ikke så meget som man kunne ønske!!  

arbejder fuldtid og sene arbejdsdage, så tiden bliver brugt en del anderledes end da man var på barsel!

håber alle har det godt og nyder de store børn!! " <3

Ja tiden er en lidt anden nu! Men vi  (jeg i hvert fald .) savner dig!

Går det godt med dig og William? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. oktober 2012

Ka+Ma=Be

Mom In The Making skriver:

Penny har fødselsdag LIGE om lidt, men vi skal bare hygge os 3 i imorgen, så kommer familien D. 20 og så kommer der update fra os

Jaah! Det glæder jeg mig til

Anmeld

3. oktober 2012

***S***

Ka+Ma=Be skriver:

Ja tiden er en lidt anden nu! Men vi  (jeg i hvert fald .) savner dig!

Går det godt med dig og William? 

Haha, tak hvor er du sød!! Savner os jer!! ❤

Det går rigtig godt med William, han trives og udvikler sig rigtig godt!! Han er stadig rigtig glad for vuggestuen og børnene dernede! han er ikke begyndt at gå selv endnu, men går med hjælp! Synes det er vildt de allerede er så store!! 

Jeg har det også godt men synes til tider det er mega hårdt at være fuld tid i butik og fuldtids mor... Går i hvert fald ikke med drømmen om flere børn lige pt...

Hvordan går det med dig og Benjamin?? Er du startet skole?

Anmeld

4. oktober 2012

Ka+Ma=Be

***S*** skriver:

Haha, tak hvor er du sød!! Savner os jer!! ❤

Det går rigtig godt med William, han trives og udvikler sig rigtig godt!! Han er stadig rigtig glad for vuggestuen og børnene dernede! han er ikke begyndt at gå selv endnu, men går med hjælp! Synes det er vildt de allerede er så store!! 

Jeg har det også godt men synes til tider det er mega hårdt at være fuld tid i butik og fuldtids mor... Går i hvert fald ikke med drømmen om flere børn lige pt...

Hvordan går det med dig og Benjamin?? Er du startet skole?

Hvor er det dejligt at høre!

Kan godt forestille mig det er hårdt at forene butiks- og morlivet Det er alligevel nogle sene dage?

Vi har det også rigtig godt Men jeg har også svært ved at forene studieliv med familielivet Det er hårdt at være til forelæsninger, skrive opgaver/eksamener og så skulle læse om aftenen efter man lige har hentet barn, lavet mad, ryddet op og alt der hører til. Puuuh

Anmeld

4. oktober 2012

SaNiNa

Ka+Ma=Be skriver:

Dejligt  Glæder mig til nogle billeder

Mind mig om det mandag formiddag sideder nemlig på en campingplads ved århus nu

(Hundekoldt i forteltet men dejlig lunt i vognen hos ungerne)

Anmeld

7. oktober 2012

***S***

Ka+Ma=Be skriver:

Hvor er det dejligt at høre!

Kan godt forestille mig det er hårdt at forene butiks- og morlivet Det er alligevel nogle sene dage?

Vi har det også rigtig godt Men jeg har også svært ved at forene studieliv med familielivet Det er hårdt at være til forelæsninger, skrive opgaver/eksamener og så skulle læse om aftenen efter man lige har hentet barn, lavet mad, ryddet op og alt der hører til. Puuuh

Jeps det er sene dage, arbejder til kl. 17.45 hverdag..  Meen jeg synes vi så småt er ved at få os en god rytme!!

Puuha... Så har du os en del af se til, kunne godt forstille mig det er svært at komme igang med opgaven!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.