Ihh hvor bliver i af piger? ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. september 2012

maryjane

Tja. Var lige ved at komme mig over influensa og bihulebetændelse op til karlas fædseldag. Det var en god dag til gengæld har jeg kastet op i nat og her i dag..  Føler aldrig vi er raske herhjemme :/

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2012

Frejsmor

Jeg er skam liige her, meeen nu fylder Frej jo først år på søndag, sååh billeder og beretning har I stadig til gode fra mig af..

Min mor og lillebror kommer over fra Jylland i morgen og bliver så til søndag aften og så skal lillemanden fejres med lagkage og boller og god mad søndag.. Puha, det er ikke til at forstå at det allerede er et helt år siden, og nu er Frej heller ikke den mindste i dp-gruppen mere, det er lidt underligt hehe..

Anmeld

30. september 2012

Ka+Ma=Be

Kofoed. skriver:

Det går, men er noget stresset, så til starte ved fys, for at få løsnet hele kroppen op (nakken er blevet være efter alt det her). Så jeg har nærmest heller ikke tid.

Årh det kan jeg godt forstå. Håber det går fremad 

Anmeld

30. september 2012

Ka+Ma=Be

maryjane skriver:

Tja. Var lige ved at komme mig over influensa og bihulebetændelse op til karlas fædseldag. Det var en god dag til gengæld har jeg kastet op i nat og her i dag..  Føler aldrig vi er raske herhjemme :/

Øv det lyder da super kedeligt! Synes alle er syge for tiden! Og har begyndende ondt i halsen!  NO GO!

Anmeld

30. september 2012

Ka+Ma=Be

Frejsmor skriver:

Jeg er skam liige her, meeen nu fylder Frej jo først år på søndag, sååh billeder og beretning har I stadig til gode fra mig af..

Min mor og lillebror kommer over fra Jylland i morgen og bliver så til søndag aften og så skal lillemanden fejres med lagkage og boller og god mad søndag.. Puha, det er ikke til at forstå at det allerede er et helt år siden, og nu er Frej heller ikke den mindste i dp-gruppen mere, det er lidt underligt hehe..

Stoort tillykke med Frej i dag!  

Ja det er stort! Benjamin er heller ikke den mindste i vuggestuen - helt vildt mærkeligt.

Man føler stadig man er spædbarns-mor hihi

Anmeld

1. oktober 2012

SaNiNa

Lige her vi holde Naia´s fødselsdag i torsdagen der skal nok komme billeder og fortælle lidt var har bare været på weekend så har ikke lige haft tid igår da vi kom hjem

Anmeld

2. oktober 2012

***S***

Er her stadig!! Dog ikke så meget som man kunne ønske!!  

arbejder fuldtid og sene arbejdsdage, så tiden bliver brugt en del anderledes end da man var på barsel!

håber alle har det godt og nyder de store børn!! " <3

Anmeld

2. oktober 2012

***S***

Er her stadig!! Dog ikke så meget som man kunne ønske!!  

arbejder fuldtid og sene arbejdsdage, så tiden bliver brugt en del anderledes end da man var på barsel!

håber alle har det godt og nyder de store børn!! " <3

Anmeld

2. oktober 2012

MomInTheMaking

Ka+Ma=Be skriver:

Jeg som troede det ville gå helt amok med alle de fødselsdage! HVOR ER I? 

Penny har fødselsdag LIGE om lidt, men vi skal bare hygge os 3 i imorgen, så kommer familien D. 20 og så kommer der update fra os

Anmeld

3. oktober 2012

Ka+Ma=Be

SaNiNa skriver:

Lige her vi holde Naia´s fødselsdag i torsdagen der skal nok komme billeder og fortælle lidt var har bare været på weekend så har ikke lige haft tid igår da vi kom hjem

Dejligt  Glæder mig til nogle billeder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.