Sweet1978 skriver:
Ja men der er i andre kategorier, og især i min mødregruppe, der er 3-4 stk. jeg ikke har fået et eneste svar på.
Jamen, i mødregruppen, det har jeg godt set, for det er også min, og jeg vil da gerne forklare, selvom jeg tror, du ville få mere ud af at spørge derinde, end på ordet er frit, hvor der er mange, der slet ikke kigger.
Vi går jo ikke længere hjemme på barsel, så mange har travlt med job og familie i den virkelige verden. Derfor bliver der prioriteret meget på, hvilke indlæg, der bliver svaret på, fordi tiden på baby.dk er knap. Mange læser indlæggene, men svarer ikke på dem, fordi der ikke bliver spurgt om noget, hvor de kan byde ind med råd. Andre gange er der nogen, der ikke er online i et par dage, og så forsvinder indlæg, så de slet ikke ser dem. Jeg har da også oplevet, at ingen svarer, når jeg skriver op oplevelser med mine børn, men sådan er det bare. Til gengæld får man næsten altid et hurtigt svar, hvis man har spørgsmål eller søger råd.
Nogle indlæg bliver så også personlige, fordi vi er mange, der kender hinanden rigtig godt og har mødtes flere gange. Vi har fulgt hinanden fra vi blev gravide, og har fulgt hinandens børn, siden de kom til verden, så vi har et forhold til dem. Det kan nok godt være svært for en ny at komme ind i, men du blev da budt hjertelig velkommen.
- Line
Anmeld