Er jeg blevet blacklistet???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. maj 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
Vil sige ligesom de andre, at jeg svarer hvis jeg synes jeg har noget fornuftigt at skrive. Jeg lægger faktisk ikke altid mærke til hvem der opretter indlægget, og der er ikke nogen personer jeg ikke svarer.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2009

Mikkelmusen

Sweet1978 skriver:

Ja men der er i andre kategorier, og især i min mødregruppe, der er 3-4 stk. jeg ikke har fået et eneste svar på.

Altså jeg må sige at hvis det specielt er i din mødregruppe du bliver "blacklistet", hvorfor spørger du så ikke bare derinde? Det er jo heller ikke alle der læser alle kategorier. Jeg læser f.eks. ikke så tit i andre kategorier end min mødregruppe og Ordet er frit. Kun hvis jeg falder over det på forsiden.

Anmeld

24. maj 2009

linemus

Sweet1978 skriver:

Ja men der er i andre kategorier, og især i min mødregruppe, der er 3-4 stk. jeg ikke har fået et eneste svar på.

Jamen, i mødregruppen, det har jeg godt set, for det er også min, og jeg vil da gerne forklare, selvom jeg tror, du ville få mere ud af at spørge derinde, end på ordet er frit, hvor der er mange, der slet ikke kigger.

Vi går jo ikke længere hjemme på barsel, så mange har travlt med job og familie i den virkelige verden. Derfor bliver der prioriteret meget på, hvilke indlæg, der bliver svaret på, fordi tiden på baby.dk er knap. Mange læser indlæggene, men svarer ikke på dem, fordi der ikke bliver spurgt om noget, hvor de kan byde ind med råd. Andre gange er der nogen, der ikke er online i et par dage, og så forsvinder indlæg, så de slet ikke ser dem. Jeg har da også oplevet, at ingen svarer, når jeg skriver op oplevelser med mine børn, men sådan er det bare. Til gengæld får man næsten altid et hurtigt svar, hvis man har spørgsmål eller søger råd.

Nogle indlæg bliver så også personlige, fordi vi er mange, der kender hinanden rigtig godt og har mødtes flere gange. Vi har fulgt hinanden fra vi blev gravide, og har fulgt hinandens børn, siden de kom til verden, så vi har et forhold til dem. Det kan nok godt være svært for en ny at komme ind i, men du blev da budt hjertelig velkommen.

- Line

Anmeld

24. maj 2009

Honningblomst

Hvis jeg skulle blive så træt af nogen at jeg ikke gad svare dem, så skulle det da kun være pga de her indlæg der dukker op indimellem...der er masser der får få og færre svar, sådan er det, det er en debatside og man får svar fordi der erf nogen der gider svar, har noget at sige ller vil skabe lidt opsigt...jeg svarer indlæg og tænker ikke over personen.
Knus Eva..som skrev et meget følsomt indlæg og fik ET!!! sølle svar, men det er jo nemmere at svare på hvor store ens børn var ved fødslen, end et indlæg der kraver lidt indsigt, forståelse, viden og erfaring.

Anmeld

24. maj 2009

Nadi

Sweet1978 skriver:

Hvis det er inde i gruppen du føler der er et problem, hvorfor spørg du så ikke derind?? Du får jo ikke noget ud af at Øffe det ud, f.eks jeg ser kun overskrifterne på forsiden, og er der noget der lige fanger mig så læser jeg det. Jeg går ikke ind på ØF og læser, som jeg gør i juli 07 gruppen, så hvis det er derind du har et problem eller føler dig blacklistet ,så er det da derinde du skal spørge.
Og som andre også skriver, hvis jeg ikke har svaret så er det fordi jeg ikke føler at jeg har noget klogt at sige, og selv om jeg snakker meget, så gider jeg ikke skrive noget bare for at skrive noget!

Anmeld

24. maj 2009

Sweet1978

Caroline86 skriver:

hvad vil du gerne have svar på? skal nok prøve at komme med nogle kvalificerede bud

Ikke noget specifikt jeg ville have svar på, måske bare en thumps up, eller andre små bekræftende kommentarer.

På f.eks. dette indlæg:
www.baby.dk/debat/19279/moedre-juli/saa-er-der-kommet-gang-sproget.aspx

Men har jo fået forklaringen på hvorfor der ikke altid bliver svaret.

Og til alle jer andre jeg smed den ud generelt, fordi det ikke kun var i gruppen, bare mest derinde (nok fordi jeg laver flest indlæg derinde)

Anmeld

24. maj 2009

Honningblomst

Sweet1978 skriver:

Ikke noget specifikt jeg ville have svar på, måske bare en thumps up, eller andre små bekræftende kommentarer.

På f.eks. dette indlæg:
www.baby.dk/debat/19279/moedre-juli/saa-er-der-kommet-gang-sproget.aspx

Men har jo fået forklaringen på hvorfor der ikke altid bliver svaret.

Og til alle jer andre jeg smed den ud generelt, fordi det ikke kun var i gruppen, bare mest derinde (nok fordi jeg laver flest indlæg derinde)

Du spørger jo ikke rigtig om  noget i det indlæg-smiler- det har jeg da lært...du kunne jo have spurtgt hvad andres børn på den alder siger eller hvordan andres børns sproglige udvikling forgik...hvad ved jeg...men spørg...
knus..

Anmeld

24. maj 2009

Stumpen

Eva skriver:

Hvis jeg skulle blive så træt af nogen at jeg ikke gad svare dem, så skulle det da kun være pga de her indlæg der dukker op indimellem...der er masser der får få og færre svar, sådan er det, det er en debatside og man får svar fordi der erf nogen der gider svar, har noget at sige ller vil skabe lidt opsigt...jeg svarer indlæg og tænker ikke over personen.
Knus Eva..som skrev et meget følsomt indlæg og fik ET!!! sølle svar, men det er jo nemmere at svare på hvor store ens børn var ved fødslen, end et indlæg der kraver lidt indsigt, forståelse, viden og erfaring.

Må sige ligesom Eva.. Derudover svarer jeg hellere på de dybere debatter end hvor meget den bette vejede ved fødslen eller "er jeg mon gravid" osv... Netop fordi at jeg synes det er spørgsmål der dukker op nærmest hver uge og da jeg er meget på, så bliver de trættende i længden.. Endvidere svarer jeg nærmest heller aldrig på indlæg om børn over 3 år, da jeg ikke har den store personlige erfaring med disse aldersgrupper..

og må sige som dem fra din mødregruppe -ting møntet til dem burde du skrive derinde og ikke ude i åben forum..
Sådan ville jeg selv foretrække det, hvis nogen i min mødregruppe havde noget (personligt) at spørge om ifht. mødregruppen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.