Er jeg blevet blacklistet???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

939 visninger
17 svar
0 synes godt om
24. maj 2009

Sweet1978

Siden mig indlæg om adoption (homoer), er der aldrig noget der svarer på mine indlæg.

Bare fordi vi ser forskelligt på tingene kan vi vel godt snakke sammen,
Eller?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2009

Leneur

Nej det tror jeg da ikke du er men som andre tidligere har skrevet, hvis jeg ikke lige kan give mit besyv med ang. en debat, så læser jeg det kun og går videre til næste emne men det har da ikke noget at gøre med hvem der har skrevet indlægget.

Anmeld

24. maj 2009

Plysbjørnen

Det tror jeg da ikke du er... Men ind i mellem svarer folk bare ikke, somregel fordi de mener de ikke har noget klogt at tilføje...

Anmeld

24. maj 2009

linemus

Nu har jeg bladret mange sider tilbage på Ordet er frit, og så vidt jeg kan se, har du fået svar på hvert indlæg, du har oprettet - ofte flere siders svar. Så jeg forstår ikke lige, hvorfor du føler dig truffet?

- Line

Anmeld

24. maj 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Sweet1978 skriver:

Siden mig indlæg om adoption (homoer), er der aldrig noget der svarer på mine indlæg.

Bare fordi vi ser forskelligt på tingene kan vi vel godt snakke sammen,
Eller?

nej da!!
Jeg svarer, som de andre, bare ikke på indlæg som jeg ikke ved noget om
knus

Anmeld

24. maj 2009

Sweet1978

linemus skriver:

Nu har jeg bladret mange sider tilbage på Ordet er frit, og så vidt jeg kan se, har du fået svar på hvert indlæg, du har oprettet - ofte flere siders svar. Så jeg forstår ikke lige, hvorfor du føler dig truffet?

- Line

Ja men der er i andre kategorier, og især i min mødregruppe, der er 3-4 stk. jeg ikke har fået et eneste svar på.

Anmeld

24. maj 2009

Mca<3

Bestemt ikke herfra

Anmeld

24. maj 2009

Sweet1978

Men rart at vide at jeg ikke er totalt uelsket

Anmeld

24. maj 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Sweet1978 skriver:

hvad vil du gerne have svar på? skal nok prøve at komme med nogle kvalificerede bud

Anmeld

24. maj 2009

Plysbjørnen

Sweet1978 skriver:

tror ikke du skal tænke så meget over at vi ikke altid svarer dig inde i gruppen... Jeg ved i hvert fald at jeg selv tit er en torsk til bare at se hvad de skriver og så hoppe ud igen...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.