Hæmoride?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

767 visninger
3 svar
0 synes godt om
27. september 2012

Anonym trådstarter

Hej..

SKAL man kontakte lægen hvis man har mistanke om at man har en evt. hæmoride i endetarmen? Altså kan det gå væk af sig selv. Har ikke ondt eller noget.. Kun meget lidt ondt når jeg har afføring, men ikke noget specielt.. Men det bløder helt vildt. Ligesom hvis man har sin mens. så er toilettet fyldt med blod. Men har virkelig ikke lyst til at rende til lægen, hvis det kan gå væk af sig selv? Nogen med erfaringer??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2012

SAL

Hej! Du kan få noget creme i håndkøb på apoteket som du kan prøve med... Men vil næsten mene at du må en tur til lægen når den bløder så meget!

Anmeld

27. september 2012

Merii

Ja det lyder som hæmorider, jeg synes du skal tale med din læge fordi du er gravid og mister blod. Evt tage til apoteket og køb noget mod hæmorider i håndkøb hvis du ikke vil til læge Men synes helt sikkert du skal gøre noget ved det

Anmeld

27. september 2012

SussieThyssen

Anonym skriver:

Hej..

SKAL man kontakte lægen hvis man har mistanke om at man har en evt. hæmoride i endetarmen? Altså kan det gå væk af sig selv. Har ikke ondt eller noget.. Kun meget lidt ondt når jeg har afføring, men ikke noget specielt.. Men det bløder helt vildt. Ligesom hvis man har sin mens. så er toilettet fyldt med blod. Men har virkelig ikke lyst til at rende til lægen, hvis det kan gå væk af sig selv? Nogen med erfaringer??

Du ringer såmænd blot til lægen og fortæller hvordan det føles, og så får du en tube hæmoridesalve til at smøre med.
Det er ikke noget større problem, og det hjælper meget hurtigt.

Nogle døjer rigtigt meget med hæmorider under graviditet, og det er vigtigt du får dem behandlet, for der kan gå hul på dem, og det er ikke så godt hverken for hygiejnen eller for den meget kraftige blødning, der kan opstå.

Kærligst
Sussie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.