Angelssound Bortgives

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
27. september 2012

Nadia&Daniel

tarkoflen skriver:

Øv øv der er langt fra Århus men er sikker på den vil gøre lykke et andet sted! Har du været glad for den?

Jeg skal til Århus i uge 43 (søndag-onsdag) - da min familie bor der - og jeg bor i Kgs. Lyngby - kan da godt lege fragtmand vist det er, vist du har mulighed for at mødes inde i Århus midtby 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2012

Nadia&Daniel

tarkoflen skriver:

Jeg går ikke ud fra, at du gider bøvle med at sende den vel? Altså mod jeg selvfølgelig betaler Porto?

Kan sagtens forstå hvis du ikke gider

Jeg skal til Århus i uge 43 (søndag-onsdag) - da min familie bor der - og jeg bor i Kgs. Lyngby - kan da godt lege fragtmand vist det er, vist du har mulighed for at mødes inde i Århus midtby

Anmeld

27. september 2012

tarkoflen

Nadia&Daniel skriver:

Jeg skal til Århus i uge 43 (søndag-onsdag) - da min familie bor der - og jeg bor i Kgs. Lyngby - kan da godt lege fragtmand vist det er, vist du har mulighed for at mødes inde i Århus midtby 

Uhh er det rigtigt? Det ville være helt fantastisk det er jeg meget interesseet i, hvis du gider! Jeg bor næsten i midtbyen og ellers har jeg bil, hvis der er et andet sted, der passer dig bedre! Jeg hører lige mordk hvad hun siger til den løsning tusind tusind tak, hvor er du bare sød

Anmeld

27. september 2012

Nadia&Daniel

tarkoflen skriver:

Uhh er det rigtigt? Det ville være helt fantastisk det er jeg meget interesseet i, hvis du gider! Jeg bor næsten i midtbyen og ellers har jeg bil, hvis der er et andet sted, der passer dig bedre! Jeg hører lige mordk hvad hun siger til den løsning tusind tusind tak, hvor er du bare sød

Selvfølgelig er det rigtigt  det vil jeg gerne gør. Du skriver bare (sender lige mit nummer til dig i pb)

Anmeld

27. september 2012

tarkoflen

MorDk skriver:

Hvis du selv kommer og henter den  

Jeg bor I Kgs. Lyngby (Sjælland)

Venlig Hilsen

MorDk

Nadia&daniel har tilbudt at være budbringer til Århus i uge 43, kunne du være interesseret i, at hun henter den?

Lover at give den videre til en anden, når jeg er færdig med at bruge den, og sende den gode gerning videre

Anmeld

27. september 2012

tarkoflen

Nadia&Daniel skriver:

Selvfølgelig er det rigtigt  det vil jeg gerne gør. Du skriver bare (sender lige mit nummer til dig i pb)

Du er da helt fantastisk!

Jeg har lige skrevet til mordk og hørt om det er ok med hende vender tilbage så snart jeg hører fra hende

Anmeld

28. september 2012

MorDk

tarkoflen skriver:

Nadia&daniel har tilbudt at være budbringer til Århus i uge 43, kunne du være interesseret i, at hun henter den?

Lover at give den videre til en anden, når jeg er færdig med at bruge den, og sende den gode gerning videre

Det er bare super duper!!! Er glad for jeg kan gøre nogle glade

Så kan vi jo lige aftale nærmere... jeg får låst tråden og vi fortsætter over PB.

Jeg brugte ikke gel til men spyt eller vand. Ellers kan du købe lidt baby olie og bruge!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.