Angelssound Bortgives

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
2.595 visninger
16 svar
0 synes godt om
27. september 2012

MorDk

Hvis du selv kommer og henter den  

Jeg bor I Kgs. Lyngby (Sjælland)

Venlig Hilsen

MorDk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2012

tarkoflen

MorDk skriver:

Venlig Hilsen

MorDk

Øv øv der er langt fra Århus men er sikker på den vil gøre lykke et andet sted! Har du været glad for den?

Anmeld

27. september 2012

MorDk

tarkoflen skriver:

Øv øv der er langt fra Århus men er sikker på den vil gøre lykke et andet sted! Har du været glad for den?

Ja har brugt den i begge graviditeter fra uge 12. Den har givet mig tryghed .... ♥ Kunne lytte lidt til baby... Men har ikke brugt den efter jeg har mærket liv hver dag! Og nu har jeg slet ikke brug for den da jeg har begge mine børn  ude... *S*

Anmeld

27. september 2012

M&N

MorDk skriver:

Venlig Hilsen

MorDk

Jeg vil gerne have den Jeg kan hente den i starten af næste uge

Anmeld

27. september 2012

M&N

MorDk skriver:

Venlig Hilsen

MorDk

Nej, ligemeget, jeg stoler på mit instinkt.. Hellere end der får den og har brug for den.. Er 18 uger henne så har nok ikke lige så stort behov for den

Anmeld

27. september 2012

tarkoflen

MorDk skriver:

Ja har brugt den i begge graviditeter fra uge 12. Den har givet mig tryghed .... ♥ Kunne lytte lidt til baby... Men har ikke brugt den efter jeg har mærket liv hver dag! Og nu har jeg slet ikke brug for den da jeg har begge mine børn  ude... *S*

Jeg synes bare den er lidt dyr, så får mig nok ikke en

Anmeld

27. september 2012

MorDk

BabyWish2012 <3 skriver:

Nej, ligemeget, jeg stoler på mit instinkt.. Hellere end der får den og har brug for den.. Er 18 uger henne så har nok ikke lige så stort behov for den

Oki dokiii  bare i orden

Anmeld

27. september 2012

M&N

MorDk skriver:

Oki dokiii  bare i orden

Men det er virkelig pænt af dig at bortgive den, sådan en er ikke heeeelt billig 

Anmeld

27. september 2012

MorDk

BabyWish2012 <3 skriver:

Men det er virkelig pænt af dig at bortgive den, sådan en er ikke heeeelt billig 

Nej liiige præsis... derfor sys jeg at jeg vil glæde en anden... som så kan få ro i sit sind ♥ Håber en kommer forbi en dag og henter den *S*

Anmeld

27. september 2012

tarkoflen

MorDk skriver:

Jeg går ikke ud fra, at du gider bøvle med at sende den vel? Altså mod jeg selvfølgelig betaler Porto?

Kan sagtens forstå hvis du ikke gider

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.