Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Guldimaven skriver: Lig barnet på dit bryst, og du har lyden gratis!
Lig barnet på dit bryst, og du har lyden gratis!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Miss BananaHammock skriver: Tror ikke den jeg kiggede på kunne optage min hjertelyd, men var vist bare en standard livmor lyd. Men den der med at optage - det lyder smart!
Tror ikke den jeg kiggede på kunne optage min hjertelyd, men var vist bare en standard livmor lyd. Men den der med at optage - det lyder smart!
Ja okay, det ville jeg heller ikke investere i (: men den her med min egen hjertelyd, den skal vi Have til ham
Miss BananaHammock skriver: Oki Var det en Doodoo?
Oki Var det en Doodoo?
Jeg købte sådan en DooDoo bamse, men den havde ingen rigtig effekt her...
Min søn har været sindssygt glad for den. Han sover med den hver aften, dog er den ikke længere tændt. Han er 14 mdr.
Nu er det bare istedet for en nusseklud tror jeg Det er bare en del af putteritualet.
Han virkede glad og rolig ved lyden da han var mindre. Specielt de første 6 mdr.
Miss BananaHammock skriver: Hej pigerEr der nogen af jer der har investeret i de der bamser med "mave"lyd? Har de været pengene værd? Babysam har dem nemlig på bud lige nu, ihvertfald i horsens, men jeg synes det lyder som noget af det man godt kan undvære.... Hvad siger I
Hej pigerEr der nogen af jer der har investeret i de der bamser med "mave"lyd? Har de været pengene værd? Babysam har dem nemlig på bud lige nu, ihvertfald i horsens, men jeg synes det lyder som noget af det man godt kan undvære.... Hvad siger I
Vi købte en da vi fik vores datter og den fik hende til af falde til ro og sover stadig med den og er rigtig glad for den..
Vi får en bette ny til her næste år og den skal vi også have købe en til.
Absolut Pengene værd....
Jeg overvejede det i sin tid men kom fra det igen. Har dog en veninde der benyttede sig af det med rigtig god effekt og stor glæde! Så jeg tror absolut ikke at det er spild af penge.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128