Bamse med lyd som i morens mave

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. september 2012

Miss BananaHammock

Guldimaven skriver:

Lig barnet på dit bryst, og du har lyden gratis! 

Fantastisk!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2012

baby012

Miss BananaHammock skriver:

Tror ikke den jeg kiggede på kunne optage min hjertelyd, men var vist bare en standard livmor lyd. Men den der med at optage - det lyder smart!

Ja okay, det ville jeg heller ikke investere i (: men den her med min egen hjertelyd, den skal vi Have til ham  

Anmeld

28. september 2012

FamilenStorm

Oki Var det en Doodoo?

Jeps :-)

Anmeld

28. september 2012

FamilenStorm

Oki Var det en Doodoo?

Jeps :-)

Anmeld

28. september 2012

TbCp

Jeg købte sådan en DooDoo bamse, men den havde ingen rigtig effekt her...

Anmeld

28. september 2012

Snartmortil3

Min søn har været sindssygt glad for den. Han sover med den hver aften, dog er den ikke længere tændt. Han er 14 mdr. 

Nu er det bare istedet for en nusseklud tror jeg Det er bare en del af putteritualet.

Han virkede glad og rolig ved lyden da han var mindre. Specielt de første 6 mdr.

Anmeld

28. september 2012

2babygirls

Hej piger

Er der nogen af jer der har investeret i de der bamser med "mave"lyd? Har de været pengene værd? Babysam har dem nemlig på bud lige nu, ihvertfald i horsens, men jeg synes det lyder som noget af det man godt kan undvære.... Hvad siger I

Jeg ville 1000 gange heller få en scanning hvor de optog barnet egen hjerte rytme, frem for at købe en fremmed hjerterytme i en bamse.
Så kan baby lige så godt lytte til mors hjertelyd når den ligger ved hende.

Anmeld

28. september 2012

MaleneJensen

Hej piger

Er der nogen af jer der har investeret i de der bamser med "mave"lyd? Har de været pengene værd? Babysam har dem nemlig på bud lige nu, ihvertfald i horsens, men jeg synes det lyder som noget af det man godt kan undvære.... Hvad siger I

Vi købte en da vi fik vores datter og den fik hende til af falde til ro og sover stadig med den og er rigtig glad for den..

Vi får en bette ny til her næste år og den skal vi også have købe en til.

Absolut Pengene værd....

Anmeld

28. september 2012

Ka+Ma=Be

Jeg overvejede det i sin tid men kom fra det igen. Har dog en veninde der benyttede sig af det med rigtig god effekt og stor glæde! Så jeg tror absolut ikke at det er spild af penge.

Anmeld

28. september 2012

D-Micka

vi fik en i gave til den lille ..
Han sover med den hver nat.. Den tænder selv hvis han rykker på sig eller han bliver ked.. Og så har den en rigtig god effekt ..

Ville aldrig selv ha' tænkt på at købe den

Men det er super for min lille

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.