Bamse med lyd som i morens mave

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.343 visninger
20 svar
0 synes godt om
27. september 2012

Miss BananaHammock

Hej piger

Er der nogen af jer der har investeret i de der bamser med "mave"lyd? Har de været pengene værd? Babysam har dem nemlig på bud lige nu, ihvertfald i horsens, men jeg synes det lyder som noget af det man godt kan undvære.... Hvad siger I

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2012

HeidiØ

Miss BananaHammock skriver:

Hej piger

Er der nogen af jer der har investeret i de der bamser med "mave"lyd? Har de været pengene værd? Babysam har dem nemlig på bud lige nu, ihvertfald i horsens, men jeg synes det lyder som noget af det man godt kan undvære.... Hvad siger I

Overvejede det. Men så tænkte jeg; "aaaaaarh!!" .. barnet kan helt klart få tryghed på anden måde

Anmeld

27. september 2012

Miss BananaHammock

HeidiØ skriver:

Overvejede det. Men så tænkte jeg; "aaaaaarh!!" .. barnet kan helt klart få tryghed på anden måde

Det var også det jeg tænkte.. jeg har købt sådan en bamse med vuggevise og den putter jeg under dynen når jeg ligger og putter, så den dufter af mig. Det må da også virke

Anmeld

27. september 2012

HeidiØ

Det var også det jeg tænkte.. jeg har købt sådan en bamse med vuggevise og den putter jeg under dynen når jeg ligger og putter, så den dufter af mig. Det må da også virke

Årh ja, det lyder også hyggeligt Så sys jeg du skal holde dig til den og stofbleer med din duft! Tror det andet er penge ud af vinduet

Anmeld

27. september 2012

baby012

Viskal have den så optager jm min hjertelyd, og så kommer den i bamsen  

Anmeld

27. september 2012

Miss BananaHammock

Lahn11 skriver:

Viskal have den så optager jm min hjertelyd, og så kommer den i bamsen  

Tror ikke den jeg kiggede på kunne optage min hjertelyd, men var vist bare en standard livmor lyd. Men den der med at optage - det lyder smart!

Anmeld

27. september 2012

FamilenStorm

Hej piger

Vi havde den til Alberte og var rigtig glade for den.. Hun sov altid godt med den, så godt at de andre i min Mødregruppe også købte en :-)

Bonus var at hvis jeg ikke kunne falde i søvn om natten fx efter amning virkede den også på mig ;-)

Anmeld

27. september 2012

FamilenStorm

Hej piger

Vi havde den til Alberte og var rigtig glade for den.. Hun sov altid godt med den, så godt at de andre i min Mødregruppe også købte en :-)

Bonus var at hvis jeg ikke kunne falde i søvn om natten fx efter amning virkede den også på mig ;-)

Anmeld

27. september 2012

Miss BananaHammock

FamilenStorm skriver:

Oki Var det en Doodoo?

Anmeld

27. september 2012

Guldimaven

Lig barnet på dit bryst, og du har lyden gratis! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.